Welke verzorgingsprodukten gebruiken jullie???

A

Anoniem

Guest
Ik ben benieuwd wat jullie gebruiken. Ik begon met Zwitsal bij Mare, maar hier werd haar huidje zo droog van. Nu gebruik ik dat van de HEMA, best lekker, alleen wordt ze van de badolie ontzettend glibberig. Weleda heb ik ook geprobeerd, erg lekker maar dat vond ik vrij prijzig....
groetjes

Ik gebruik alles van Etos, omdat Thijs ook een droge huid had, kocht ik de olie met lavendel. ruikt heerlijk en werkt heel goed, ook voor de babymassage heel geschikt. Ook gebruik in vanalles van Mylene, alleen jammer dat dat spul zo duur is. Groetjes Wendy

Hoi hoi,

ik gebruik de zwitsal produkten, badolie, huidolie en zeepvrije wasschuim (hij heeft echt een bos met haartjes die gewassen moeten worden!!). Ik vind dat spul zooooooo lekker ruiken. Ik gebruikte eerst ook haarlotion, maar daar worden zijn haren zo snel vet van, dat ik dat niet meer doe. Wel heeft die kleine last van wat exceemachtige hele droge plekken zo af en toe; daarvoor heb ik van de huisarts een speciale vaselinecreme gekregen. Helpt hartstikke goed; hij heeft er weer een babyzacht huidje door. Heel af en toe heeft ie een beetje luieruitslag en daar gebruik ik Sudocreme voor; ook beregoed spul!!

groetjes
Mie

Yara heeft eczeem. Daarom gebruiken wij alleen betedineschampoo en lanettecreme. Ik zou dolgraag producten gebruiken die lekker ruiken maar dat gaat nou eenmaal niet.

Ik had de zonnebrandcreme van zwitsal en nivea uitgeprobeerd, daar kan ze dus ook al niet tegen. Gelukkig had ik het spul van mijn schoonzus "geleend" anders was het een duur grapje geworden. Ik weet nu dus niet zo goed welke zonnebrandcreme ik wel kan gebruiken. Iemand tips?

Ik gebruik Zwitsal en Natusan, meestal Natusan voor in bad en Zwitsal om mee in te smeren en de haarlotion.
Wat ruiken ze dan weer heerlijk he.

Groetjes Sharon, mv Isabel 11-10-06

Ik vind zwitsal echt niet fijn, zelf ook niet. Het ruikt wel lekker, maar ik krijg er jeukende handen van en max een hele droge huid. Liv heeft er niet zo'n last van.We hadden zo'n pakket gekregen met allemaal leuke zwitsalspulletjes.
Ik probeer om mijn kids zo min mogelijk met zeep te wassen, als het toch moet, dan gebruik ik Natusan (het liefst de bedtime variant).
Patricia

Ik heb allerlei verschillende producten in huis, maar we gebruiken hier niets van. Anne heeft een hele droge huid en al die verzorgingsproducten maken het droger. Zelfs zwitsal badolie is funest. Haar huidje werd zelfs daar droger van. Alleen water helpt het beste!

Groetjes,
Natasja

In Sam z'n badje doe ik altijd een beetje Balneum badolie; hier wordt zijn (gevoelige) huidje babyzacht van! Verder gebruik ik alleen Sudocreme en heb ik van de huisarts zalfjes tegen z'n eczeem. Zwitsal en Natusan schijnen een en al synthetisch te zijn.. niet al te veel van alles gebruiken lijkt me dan het beste.. Ach en hoe vies zijn ze nu echt??
Sudocreme vind ik trouwens geweldig werken; smeer dit ook weleens in z'n nekje als die weer ns rood is door t spugen/natte kleertjes.

Groetjes, Margreet en Sam 13 dec.

Terug
Bovenaan