Welke vitaminen?

A

Anoniem

Guest

Hoi Ladies,

welke vitaminen (aanvullend) slikkek jullie.
Ik ben nu aan de foliumzuur van het Kruidvat, kan iemand mij nog iets anders aanbevelen? Oh ja, ik hoorde ook iets over vitamine D....

Hallo, ze hebben bij Kruidvat ook iets van een uitgebreider zwangerschaps vitaminepilletje. Ik geloof ook van het eigen merk, maar het is niet zo'n bruin glazen potje met een groen dekseltje. Die heb je nu toch? Ik heb ze ook ... Maar ik weet niet of het wat is want ik heb ze nooit gebruikt. Heb wel gezien dat er ook hele dure spullen zijn, maar of dat wat uitmaakt???

Groetjes, Lionsmamma

Hoi,

Ik gebruik ook de multivitaminen van het Kruidvat-merk. Ze heten "Vrouw Vitaal Zwanger" en zitten in een wit potje met roze etiket. Daarin zit behalve foliumzuur ook vitamine D en andere aanbevolen vitaminen, wel zo makkelijk. Ze schelen ongeveer de helft met de tabletten van Davitamon en er zit hetzelfde in!

Groetjes
Marceline

Hoi,

Ook ik slik multivitaminen en foliumzuur en mijn vriend slikt ook multivitaminen en zink-tabletten. Zink schijnt goed te zijn voor de snelheid en de kwaliteit van de zaadjes. Het heeft wel even nodig voordat de dosering in juiste hoeveelheid in het lichaam zit, schijnt. Nu we wachten af!!

Groetjes Ineke

Ik slik van Davitamon de femnatal. Ik wist eigenlijk niet eens dat er ook zoiets is van het eigen merk van Kruitvat, maar ik voel me hier goed bij.

Groetjes, Tess.

Terug
Bovenaan