welke vitamines?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

vorige week heb ik met 13 weken een miskraam gehad. Echt vreselijk. Nu willen wij het toch opnieuw proberen maar ik wil natuurlijk mijn lichaam zoveel mogelijk helpen. Nu ben ik op internet aan het neuzen naar multivitamines en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen. Toen ik zwanger was slikte ik van de Etos Zwanger zijn maar twijfel nu of ik wel van de Etos moet kopen. ( alles wat ik deed betwijfel ik nu door de miskraam...)
Ik ben erg geïnteresseerd in Puur Mama van VSM, kennen jullie die?

Ik hoor graag van jullie!

groetjes,
Wendy

Hoi Wendy

Als eerste wil ik je veel sterkte wensen met het verwerken van de mk.
Het is niet niks en helemaal als je al zo ver was !!
(heb zelf eentje gehad op 6,4 weken)

Ik slik zelf de vsm puur mama.   Ik ben er erg tevreden over ! Ze zijn wel groot, maar bevat alles wat je nodig hebt, zowel foliumzuur als extra vitamines
K heb zoiezo wel wat van de alternatieve/homeopatische middelen (baat t niet dan schaad t niet ;)
Ik ben er erg tevreden over en  beveel ze dus bij deze ook aan   !!
(iemand op ander topic die kon er niet goed tegen, die moest er van overgeven, maar dat hebben anderen met etos merk..)
Dus zou zeggen probeer !!!

Liefs Maike Sanne, 7 weken en 6 dagen zwanger van ons eerste kindje !

Hoi Wendy,
Wat vreselijk voor je zeg!!! heel veel sterkte gewenst.
Ik kan me voorstellen dat je je zo goed mogelijk wilt voorbereiden op een eventuele volgende zwangerschap.   Ook ik gebruik Puur Mama van VSM. Niet perse omdat het homeopatisch is, maar alles zit er inderdaad in,       succes!
Moon

Hoi meiden,

Klinkt goed! misschien ook nog de visolie erbij van VSM? Wat heerlijk dat je zwanger bent! Ik ga super voor je duimen dat het goed blijft gaan, dat kan nu toch niet anders meer hoor!

groetjes,
Wendy

Hoi Wendy,

Meid wat vreselijk erg voor jullie, kan me voorstellen dat je overal aan twijfeld. Maar dat moet je niet doen.

Ik slik Mama & Baby van dagravit, bevat alles incl foliumzuur en Metafolin. Ze zijn niet goedkoop, maar ze zijn fijn te slikken 1x p.d. en ik heb verder geen bijwerkingen.. niet misselijk of niks.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Heel veel sterkte met het verwerken van jullie verlies, en ik hoop dat weer snel de zon gaat schijnen voor jullie.

Liefs Esseltje, 5w4d

Terug
Bovenaan