welke voeding geven jullie??

hoi,

Ik was benieuwd voor de moeders die fles voeding geven welke voeding ze geven aan de kleine!?
Wij gaven eerst nutrilon hypo,en nu naar tip van bekenden overgestapt naar hypo van de etos!...scheelt gewoon 5 euro per pak...best veel!

ik gebruik nutrilon standaart..een vriendin van mij vertelde dat de kruidvat voeding ook goed moet zijn..misschien probeer ik die wel nadat deze op is...maar hij doet het hier goed op ..

Ik gebruik de voeding van de Kruidvat, is net zo goed als andere merken, het is alleen de helft goedkoper.
Ook gebruik ik de luiers van Kruidvat die zijn ook erg goed en niet duur.

Ik gebruik friso standaard. De kraamhulp had hier een proefpakje van, dus hier ook maar mee verder gegaan. Ik ging met 1e kerst ineens over op de fles, dus was wel handig dat zij iets bij had.

Ik gebruik friso comfort. Ik was begonnen met kruidvat eigen merk, net zo goed als nutrilon, komt uit de zelfde fabriek, maar door de krampjes en keiharde ontlasting ben ik op duurdere voeding overgestapt. Hij doet het er nu redelijk goed op, maar soms heeft hij nog wel eens last van krampjes.

Terug
Bovenaan