welke voeding?

hallo,mijn bus nutrilon standaard 1 is bijna op,nu moet ik overgaan op voeding tegen spugen,nu zag ik dat bijv.bij het kruidvat(eigen merk)de voeding aanzienlijk goedkoper is,maar zou dat over eenkomen met een echt!merk?ik wil natuurlijk het beste voor anouk.wie heeft ervaring? bedankt

kwa kwaliteit kan ik me niet voorstellen dat kruidvat onder doet voor bekende merken hoor, stel je voor dat ze voor baby's de voeding van mindere kwaliteit maken....
ik heb geen ervaring met flesvoeding, mijn kinderen hebben allebei borstvoeding gehad en de jongeste nog steeds, wat ik wel eens gelezen heb hier op de site is dat je bij de kruidvat voeding meer schepjes in moet doen en dat de prijs dus helemaal niet veel goedkoper is.
verder maakt het kwa kwaliteit volgens mij niet zoveel uit hoor, er zal heus evenveel voeding inzitten als in alle andere voedingen. dat zal vast standaart geregeld zijn.
groeten Martine

Heey,

Ik ben nu sinds 2 dagen over van friso comfort naar kruidvat comfort.
Ons  bevalt het prima..
Er zit meer jbpm in kruidvat dus mijn dochter spuugt er niet van, dat deed ze wel van friso daar deed ik nog extra jbpm in..

Ik vind het wel beter mengen en heb geen klontjes.
Kruidvat is qua kwalteit even goed als de bekende merken anders mogen ze het heus niet verkopen..

succes groetjes simone mv esmee

hallo ,

ook ik geef Kruidvat voeding, onze man van 3 mnd krijgt hypo allergeen ( de gele verpakking) en onze oudste heeft ook Kruidvat gehad, het is net zo goed als Nutrilon maar stukken goedkoper ( ik vind het wel iets meer stinken...) en je gebruikt net zoveel schepjes als nutrilon hoor, het enige verschil is dus het merk en de prijs.

suc6 met je keuze..

gr
saskia

Terug
Bovenaan