Welke voedingsfles

Lieve mama’s,

Welke voedingsfles raden jullie het beste aan?
Ik gebruik nu Avent maar mijn 12 dagen oude zoontje maakt veel smak geluiden tijdens voeding, stopt ondertussen 6x omdat hij teveel lucht binnen krijgt. En veel lucht belletjes in het tuutje ontstaat. Hierdoor creëert hij ook krampjes.

Liefs
 
Bij ons is de dr Brown aangeraden door de kraamzorg. Brede hals omdat ik ook borstvoeding gaf en kolfde. Smalle hals is ook prima als je geen borstvoeding geeft. Wordt ook veel gebruikt in onze omgeving, goede verhalen en zeker goede ervaring mee.
 
Ik gebruikte dr brown bij m'n dochtertje 5 jaar geleden. Was er altijd zeer tevreden over en ga deze straks ook zeker weer gebruiken.
 
Als hij veel lucht mee slikt, kan je beter een fles proberen met een smalle speen. Dan lukt het beter om de speen goed in zijn mond te nemen en daardoor slikt hij minder lucht mee. Bv de dr brown of difrax. Van allebei wel de smalle variant. Ik gaf borstvoeding en mijn dochter kreeg de smalle difrax speen op de fles. Prima te combineren hoor.
 
Wij gebruikte de dr Brown’s maar ons dochtertje moest alsnog veel boertjes laten. Nu overgestapt op de difrax s-fles, ze hapt geen extra lucht meer mee en hierdoor veel minder boeren en krampjes. Wij zijn team difrax :)
 
Wij hebben de Difrax fles gebruikt, zeer tevreden mee eigenlijk. Houdt lekker vast en onze dochter hapt er amper lucht mee naar binnen
 
Hier ook de avent fles maar dan de anti-colic fles. Heb je die al geprobeerd? Dat zorgt ervoor dat ons zoontje minder lucht hapt en rustiger drinkt.
 
Terug
Bovenaan