welke voedng

Hoi,

Mijn oudste heetf ongeveer 4 maanden borstvoeding gehad hierna ben ik nutrilon en omneo gaan gebruiken, hij heeft altijd een gevoelige huid gehad.
De tweede heeft maar 4 weken borstvoeding gehad en daarna ook omneo, later kreeg hij heel erge exceem, niemand heeft toen gezegd dat ik beter hypo allergene voeding kon gaan geven.
Nu wil ik bij de derde ook gaan afbouwen met borstvoeding, is het verstandig om nu direct met hypo allergene voeding te beginnen of toch eerst gewone voeding. Volgens de reclames van de producenten kun je met de voorgeschiedenis van de oudste 2 direct beter met hypoallergene voeding beginnen, maar is dit ook waar?
heeft iemand hier ervaring mee?
Groetjes Son

ik zou zeker met hypoallergeen beginnen. Mijn oudste had koelmelkallergie en kreeg Pepti. Hij had veel eczeem en was er onrustig van de gewone Nutrilon. Nu ben ik gelijk begonnen met Pepti en dat gaat echt perfect. Ik had ook met Hypoallergeen kunnen beginnen, maar Pepti krijg je met een verklaring van je dokter vergoed van de verzekerin. Wel zo voordelig. Hypoallergeen en Pepti zijn toch een stuk duurder dan de gewone voeding. Misschien is Pepti ook nog een optie voor jou.
Groetjes,
Josie

Terug
Bovenaan