Welke wagen, Stokke of Quinny buzz??

Hoi Allemaal,

Ik ben in verwachting van mijn eerste kindje.
Nu twijfel ik over de keus van een kinderwagen.
Ik kan niet kiezen tussen een Stokke Xplory en een Quinny Buzz.
Nu hoopte ik dat jullie misschien wat ervaringen over een van deze wagens met mij kunnen delen.

Al vast bedankt voor de reacties!

Groetjes Sabine
 
Hoi hoi,

Ja ik mag even reclame maken. Wij hebben de Stokke kinderwagen en zijn heel erg tevreden.
Het is bij aanschaf een hele investering, want echt goedkoop is hij niet. Maar als je hem eenmaal hebt.
Als de kindjes nog klein zijn en ze liggen in de bak, is het lekker hoog. Je hoeft niet zo ver te bukken, dat is erg handig zeker als je lang bent. Maar ook voor kleinere mensen is hij hartstikke handig.
Onze meid zit nu gewoon in de buggy en ze zit lekker hoog. Kan alles zien en kijkt niet alleen maar tegen benen aan. Als we ergens iets gaan eten of drinken wordt ze lekker aan de tafel bijgeschoven. Ze zit op een goede hoogte, omdat je de wagen kunt verstellen.
Verder is hij erg gemakkelijk in elkaar te klappen en ook weer in elkaar te zetten.

Ik vind het een superwagen en de investering meer dan waard.
Let wel op dat als je veel de bossen ingaat dat de wagen daar niet zo heel geschikt voor is, maar dat moeten ze in de winkel ook kunnen vertellen.

Veel succes met je zoektocht.
Groetjes Anninas
 
ik vind het mega veel geld voor die 2 merken die je noemt. Ik vind het zonde van het geld trouwens.
Wij hebben een 'ouderwetse' kinderwagen overgenomen voor 2 tientjes.
 
Hallo,

Wij hebben de quinny buz met 3 wielen en zijn super tevreden. Vooral het in en uitklap systeem is heerijk. Hij vouwt zich automatisch uit. Wel wil ik je als tip meegeven om de terreinbanden voor voor bij te bestellen, mocht je een quinny kopen. Dit zijn luchtbanden ipv harde. Zo ook geschikt voor het bos en nooit meer slip problemen.
Verder is hij super wendbaar en het buggy inzetje is lekker zacht, zo kan je kleintje daar al vrij snel in.

Succes met je zoektocht. (kijk ook eens op marktplaats) Staan vaak zo goed als nieuwe quinny's op!
 
Ik had de quinny buzz, ik heb na een half jaar een andere gekocht, wat een onding, dat voorste zwenkwiel zwenkt bijvoorbeeld niet op een glade vloer (ga lopend naar de supermarkt, rij door een plas en je loopt de hele tijd in de winkel te rotzooien met je wagen)

Groetjes
 
Het grote nadeel van de buzz vind ik dat de kinderwagen niet in ligstand kan. Ik gebruik deze op mijn koelstra buggy erg veel. Als we een wandelingetje gaan maken of naar de dierentuin dan kan hij wanneer hij slaapt gewoon lekker iets platter liggen. Ideaal!
 
Ik zelf heb de x-adventure een soort quinny buzz maar dan met vier wielen. 2 zwenkwielen voor en 2 vaste achter. Met een driewiel had ik alleen maar ruzie.

Groetjes,

Miriam
 
Terug
Bovenaan