welke wagen?

Sascha 10-06-2004 18:28:00

Hallo moeders,
Allereerst, ik ben NOG geen moeder,maar wel 3 maanden in verwachting. Ik weet het, ik ben erg vroeg, maar toch ben ik me al een beetje aan het orienteren op kinderwagens. Graag wil ik een 3-wieler (of evt 4) die je kunt gebruiken voor wandelwagen, maxicosy en zo'n baby-bak voor als de baby nog heel klein is. Nu heb ik wagens van het merk Bugaboo, Maxicosy, Easy Walker en Quinny gezien. Wat is nou de fijnste en handigste kar? Moet ik een zwenkwiel hebben? Waarin kunnen de meeste spullen onderin, etc etc. Graag zoveel mogelijk tips zodat ik tzt de goede kar kan aanschaffen. En wie kan ik het beter vragen dan jullie??? Veel plezier en geluk met jullie kindjes en de groeten van Sascha

 
Hoi Sascha,

Wij hebben een hele fijne wagen van one tree hill, de urban jungle.( 3 wielen) Hij heeft een zwenkwiel voor, echt ideaal. Een zwenkwiel is zeker aan te raden. En ik heb gelezen, hoe groter de wielen hoe beter het rijden!
De maxi cosie kan erop met een adapter, dus dat is ook ideaal.
Alleen onze reiswieg was snel te klein voor ons mannetje. Na 3 maanden kon hij er al niet meer in. Maar volgens mij hebben ze die al groter gemaakt bij het nieuwe model.

Geniet van je zwangerschap en heel veel suc-6 bij je bevalling!!!!

Groetjes Vivian
 
Wij hebben een Quinny, en ik vind het echt een fijne wagen, maar as je het veel moet vervoeren met de auto in en uit dan raad ik je aan om een bugaboo te nemen want de quinny is hndig sportief en mooi maar best wel zwaar..
ik hoop dat je hier wat aan heb.. en geniet van je zwangerschap.. je kan er niet vroeg genoeg ij zijn om dit soort dingen te regelen.. het is echt leuk werk!!
groetjes an
 
Hoi Sascha,
wij heben een Bugaboo. Heel licht, makkelijk in en uit de auto te tillen, opklappen ook makkelijk. 1 nadeel, de bagage-bak is wat aan de kleine kant.
Zelf dus even op een reitje zetten wat je belangrijk vindt. Mijn vriendin heeft een Mutsy. Is erg tevreden hierover. Baggageruimte erg veel, dus makkelijk voor boodschappen. Zij heeft alleen geen zwenkwiel en dat is ECHT nodig. Succes met kiezen en geniet van je zwangerschap
 
wij hebben de bugaboo. Dit vinden wij een super wagen. Je kan er ook je maxi cosi op bevestigen met een adaptor. Hij is heel wendbaar. Klint misschien raar maar probeer ze uit. ga met elke wagen een stukje lopen. Iedereen heeft een andere mening.

Succes met het uitzoeken en met je zwangerschap
 
Wij hebben de Mutsy, 4 wielen met zwenksysteem. Ik vind hem erg prettig! Nu, ze zit nu in de wandelwagen, kan je hem naar je toe en van je af zetten. Dit vind ik nu nog erg prettig. Als ze dan wat groter is draai ik hem gewoon om. En inklappen is ook makkelijk. De wielen kunnen er evt. heel erg makkelijk af. Kortom ik vind het een fijne wagen!! Succes met je keuze!! Een fijne zwangerschap verder en succes met de bevallig!! Groetjes Laura
 
Wij hebben ook een bugaboo. Een superfijn wagentje voor als je in de stad woont! Lekker licht en erg wendbaar. (mocht je in een wat landelijker omgeving wonen zou ik een andere wagen kiezen, ivm met de kleine wieltjes, dan vind ik het niet fijn rijden...)
En zowieso een heel stoer ding, mijn vriend vind het heerlijk om met de bugaboo te 'strollen'!
 
Terug
Bovenaan