Welke zandbak?

Wij zijn dus op  zoek naar een zandbak...

Eerst wilden we ons terras slopen om een zandbak in de grond te gaan maken omdat onze tuin niet echt  groot is. Nu leek ons dat uiteindelijk een beetje ingrijpend en vervolgens dachten we aan zo'n schelp (ook handig om water in te de deksel te doen).
Maar nu ik steeds die plastic gekleurde dingen in de winkel zie lijkt het mij toch mooier om zo'n blank houten zandbak met een deksel  te kiezen...die valt niet zo op en daar kan je in de wintertijd gewoon wat potten op zetten ofzo...

Kortom, ik twijfel nog steeds en zou daarom graag van jullie horen welke zandbak jullie hebben en of deze bevalt!

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,
Laura

Hoi Laura,

Wij gaan voor Marissa een houten zandbak kopen en die ingraven maar we hebben een redelijk grote tuin. 5.5 x 20 meter. We kunnen hem dus makkelijk kwijt. Als je voor een plastic gaat dan is mijn ervaring dat de schelpen niet stevig zijn en altijd scheuren. Dan kun je beter voor de schildpad van Little Tikes gaan. Die is duidelijk een stuk steviger. Succes met uitkiezen!

groetjes Linda

Hoi,

wij hebben deze:

En hij staat nu in de tuin met zand en hij bevalt super. het is de schildpadzandbak van little tikes. Wij vonden de schelp ook te fragiel en we zagen er veel in het voorjaar bij de grijze containers staan overal en dat leek ons geen goed teken. We hebben ook een houten gehad maar die was na twee kinderen versleten en daar gingen acht zakken zand in.(deze kwaliteit viel ons dan ook echt tegen)  In de little tikes is twee zakken zand voldoende. We hebben er drie gekocht en nu een in de schuur staan voor als reserve, zodat Stijn altijd genoeg zand heeft om mee te spelen. het schijnt dat de little tikes ook op kdv's worden gebruikt.

Groetjes van marloes

Hoi

Wij hebben ook de schildpad. Hadden eerst een houten, maar die was toch steeds nat en vochtig. Nu dus de schildpad. Blijft mooi droog en is lekker stevig. Ik heb hem van een collega overgenomen, op marktplaats worden ze aangeboden, en in de winkel zijn ze geloof ik bijna 50 euro.

Succes met kiezen

Groeten Kirsten

Hallo meiden, ik zag van de week de schilpadzandbakken in de aanbieding staan, volgens mij bij de Intertoys, voor 19,95.....dus dat is een koopje nu....misschien heb je er wat aan.

Wij hebben de schelp op het balkon, van de buurman verderop gekregen, maar daar doe ik geen zand in, want dat verdwijnt naar beneden....en aangezien mijn lieve bovenburen een zandbak op het balkon hadden en wij altijd onze koffie in de gaten moesten houden, anders lag daar weer een zandbakje in.....hebben wij besloten, de schelp alleen maar de gebruiken voor water!

En als we straks een huis met een tuin hebben, ga ik voor de schildpad, daar blijft het zand in droog, vriendin van me, heeft een houten, maar daar word het zand nat in, en ik blijf dat op één of andere manier niet fris vinden....en mocht je katten hebben van je buren ofzo....kunnen ze er gewoon op plassen en druipt het zo tussen het hout door...brrrr!

Groetjes
Angel

Wij hebben ook de schildpad, het was een tweedehandsje van vrienden, maar hij doet het nog steeds prima.....Alleen vind ik een houten zandbak in de tuin mooier staan dan zo'n plasticke, maar ja, functionaliteit is ook erg belangrijk.

Groetjes Inge

De schelp hoor ik ook veel over dat het scheurt en de schildpad is wel goed (die hebben veel mensen hier hahaha)
Wij niet, wij hebben de rode met gele vlinder. Helft water, helft zand en er zit een stop in, zodat je het water niet hoeft te kiepen, maar het vanzelf wegloopt.
Bij toys r us gekocht, Tot nu toe erg tevreden over.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan