Welke zonnebrandcreme bij gevoelige huid

Hallo

Wij gaan in september op vakantie met ons zoontje die dan 8 maanden is.
Nu heeft hij een erg gevoelige huid en ik ben dus op zoek naar een goede en ongeparfumeerde zonnebrandcreme.
Nu heb ik op internet wel een paar namen gevonden zoals: Vision, Ultrasun, ROC, Vichy P20 en P30.
Wie heeft er ervaring met zonnebrandcreme bij een  kleintje met een gevoelige huid en weet welke ik het beste kan kopen?

Groetjes Judith

Hallo Judith,

Ik gebruik zelf de zonnebrandcreme van Nutrimetics.
Mijn dochtertje van 11 maanden ook.
Deze zonnebrandcreme is ongeparfumeerd en smeerd heel fijn in, er blijft
geen witte waas achter en je baby blijft ook niet glibberig.
Een vriendje van mijn dochtertje heeft een eczeemhuidje en is ook heel gevoelig,
ook hij gebruikt Nutrimetics en kan daar tegen.
De creme is niet in winkels verkrijgbaar, maar alleen via een adviseuse van Nutrimetics.
Voor vragen kun je me altijd mailen: jantine-nutrimetics@hotmail.com

Voor meer informatie over Nutrimetics: www.nutrimetics.nl

succes, groetjes Jantine

Ook mijn zoontje reageert met allergie op zonnebrandcremes en hij heeft nu via de huisarts een creme voorgeschreven gekregen waar hij wel tegen kan. Dit middel wordt ook veel voorgeschreven aan mensen met zonne allergie. Het nadeel is dat het maximaal factor tien is, en hoewel er in de bijsluiter staat dat het waterproof is zie je het ervan af lopen wanneer hij in het zwembad klimt. Maar goed, iets is beter dan niets toch? Alle merken die jij opnoemde, daar reageerde mijn zoontje op. Ik heb bij drogisterijen en apotheker proefmonsters gevraagd om cremes uit te proberen, elke keer een fles kopen werd een beetje duur, misschien ook een idee om het zo uit te gaan zoeken?

groetjes Yvonne

Op advies van onze reformzaak, waar ook mijn homeopaat zit heb ik voor hugo creme van Louis Widmer. Dit is factor 25, maar doordat deze creme zo goed is heb je niet hoger nodig. We hebben veel zon gehad en hij heeft er prima op gereageerd. Hij had ook eceem en die was weg na de vakantie (of het hieraan ligt weet ik niet, maar zou natuurlijk kunnen)

Groetjes, Miriam

Hoi,

Mijn zoontje 4mnd heeft ook een hele erge gevoelige huid.
Ik gebruik ook Vichy is nl zonder parfum en dan factor 50.
Heb ik bij de apotheek gehaald en hij heeft er geen last van.

Succes!

Terug
Bovenaan