Welke zonnebrandcreme is nou wel goed?

Gezien de ophef over zonnebrandcreme bij kinderen vraag ik mij nu af welke créme ik het beste kan gebruiken. Heb een dochter van 2 en een dochter van bijna 11 maanden. Welk merk, factor etc.
Als ik in de winkel sta kan ik niet kiezen, iemand tips?

Gr.

Monique
 
Ik gebruik nivea factor 50 voor kinderen. En geef ze altijd een t-shirt aan en het liefst een petje op. Maar de petjes verdwijnen vaak omdat ze daar zo onder zweten. Hou ze gewoon goed in de gaten en laat ze niet zo lang in de zon als die moeder. Sorry dat ik het zeg, maar ik heb mijn kinderen naar binnen gehaald toen het warm was en de zon fel. Dan hebben ze zelf even niks te zeggen.
 
Kleine kinderen gewoon binnen houden tussen 11.00 en 15.00 uur is niet voor niks t advies. Ik probeer ze ook zo veel mogelijk onder de parasol te hebben als ze in badje gaan of in de zandbak.
Hier inderdaad ook nivea. Gebruik factor 30, speciaal voor kinderen.
Mochten ze dan veel in de zon zijn in combi met water dan smeer ik wat vaker.
 
De beste zonnebrand creme zonder rare toevoegingen is die van Jetske ultee. Te bestellen via het internet. Het heet suncover. Alle zonnebrand van de winkel heeft foute toevoegingen. Verder natuurlijk de huid bedekken en uit de zon blijven op het heetst van de dag :-D
 
Terug
Bovenaan