Welke zonnebrandcreme??

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Voor mijn baby van 10 mnd wil ik natuurlijk de beste zonnebrandcreme die er is.

Wie heeft tips?

Liefs

Onze zoontjes zijn net als mama van die bleekscheetjes die snel verbranden. Voor hen heb ik  zonnebrand factor 50. Voorheen had ik altijd zwitsal. Maar nu heb ik met Winnie de Pooh erop. Die wilde Tijs graag. Is ook factor 50, dus lijkt mij ook wel goed. Heb ik bij kruidvat gekocht.

Tijs (2jr + 8 mnd) is nog nooit verbrand.

Groetjes,
Susan

Hoi,

Ik heb een vrij dure (maar dat vind ik van alle zonnebrandcremes), gekocht bij de ETOS.
Het merk is Vision en werd mij echt aangeraden door de verkoopster (waarschijnlijk omdat hij zo duur was ((viel wel mee hoor))   vooral omdat hij ook goed blijft zitten bij overmatig kwijlen enzo.............en idd, maudy is nog niet verbrand.............maar is ook nog niet uren in de volle zon geweest...........
Ik vind hem wel fijn in gebruik want is niet vet en smeert dus heel soepeltjes uit, net als mijn eigen dagcreme/nachtcreme eigenlijk.
Maudy krijgt van zwitsal cremetjes helaas uitslag.............het ruikt zo lekker!

Afgelopen jaar hebben wij de niveau babyzonnebrand gekocht. Dat is ook factor 50. Hoog genoeg kan niet volgens mij! Helemaal niet omdat ons kereltje echt een licht huidje heeft. Tot nu toe gebruiken we die creme nog maar als de zon echt feller wordt wil ik toch nieuwe kopen!
En dus ook ik ben benieuwd naar de ervaringen.
De nivea vind ik best prijzig namelijk! Het bevalt op zich goed, maar de kleine heeft dan ook nooit echt direct in de zon gezeten. Altijd schaduw of bij erge hitte zelfs binnen. Misschien dat ik wat te voorzichtig ben maar toch...
De creme smeert prima maar ruikt niet echt aangenaam .

Hoi,

Loek heeft een erg gevoelig huidje en wij hebben Zwitsal hypoallergeen factor 50 genomen. Dit werd ons aangeraden door de verkoper.

Groetjes Chantal

hoi hoi
Ook ik heb de zwitsal factor 50 gekocht voor Danny ook voor mij ken nie hoog genoeg zijn.
Het was wel stront duur ik moest voor de zonnecreme en aftersun bekant 25.- euro betalen..
Hij is wel wat dik dus flink vegen anders hou je een witte toet en dat is ook geen gezicht maar wel dus een min puntje.
maar ja het is voor mijn mannetje he is eigenlijk niks te duur.
Dus ja laat de zon maar lekker schijnen net als vandaag heerlijk.

Groetjes kim

Terug
Bovenaan