Welke zorgverzekering dekt veel vruchtbaarheidsbehandelingen?

Weet 1 van jullie welke zorgverzekering het beste is m.b.t. vruchtbaarheidsbehandelingen en bevalling?

We kunnen weer een nieuwe  kiezen voor 2008. Ik probeer me er wat in te verdiepen, maar het is bijna onbegonnen werk. Het is vooral belangrijk dat ze alles vergoeden, zoals hormonen, IUI en IVF en het liefst zo veel mogelijk pogingen. Je kan er maar beter voor verzekerd zijn, want dat schijnt enorm duur te zijn.

Wie weet er welke zorgverzekering goed is??

hoi hoi.

ik ben zelf verzekerd bij vgz en heb daar het plus aanvullende pakket.
die had ik toen genomen voor eventueel ivf enz. behandelingen

nu heb ik dat gelukkig niet nodig gehad maar wel de hormonen puregon en pregnyl.

Ik ben wel verzekerd voor IVF
heb nooit GEEN kosten gehad aan de hormonen
GEEN kosten aan het bevallen/ ook vrijwillig poliklinisch bevallen wordt volledig vergoed
GEEN kosten aan de eigen bijdragen van de kraamhulp

kortom GEEN kosten gehad en alles is goed verlopen.

ik vind het een prima verzekering

groetjes moekje ( mama van Ryan 24-07-2007 oud forum genootje)

p.s. alles gaat per 01-2008 wel veranderen dus goed navragen

Hoi Net getrouwd

Ik zit bij zilverenkruis achmea, 3 sterren en krijg alles vergoed. IVF wordt trouwens sinds begin dit jaar weer volledig vergoed in de basisverzekering.
Succes met het kijk en vergelijk van de verzekeringen.

Liefs

Lydia

Hoi hoi,

Hier nog een oudforumgenootje.
Ik ben verzekerd bij Avero Achmea (royaal pakket) en bij mij hebben ze alles vergoed.
Ze zijn niet de makkelijkste en niet de slimste (ze willen voor alles een schriftelijke bevestiging van je gyn en ze maken fout op fout), maar ik heb uiteindelijk wel alles vergoed gekregen. Als je eenmaal weet hoe je ze moet bewerken, loopt het allemaal goed. Maar voordat je dat weet......
Heel veel succes met het uitzoeken en laat alle informatie schriftelijk bevestigen (al is het maar via de mail). Aan een mondelinge bevestiging heb je niet veel als ze je (weereens) verkeerd voorlichten. En vraag altijd de naam van diegene die je gesproken hebt.

Groetjes, Kippie, 33 weken zwanger na 4,5 jaar.

Terug
Bovenaan