Welke zwangere herkent dit???

A

Anoniem

Guest
Ik ben ruim een half jaar van de pil af, en drie keer ongesteld geweest. 2 keer netjes een cyclus van 35 dagen, nu zit ik alweer op week 8….. Bloed geprikt, de uitslag hiervan is goed! Alle hormonen zijn in orde en ook de schildklier!

Nu mijn vraag: heb sinds gister rood/bruinige afscheiding. Niet veel, beetje in inlegkruisje en soms bij het afvegen. Dit heb ik sinds ik met de pil gestopt ben nog nooit gehad! Ik werd (als ik het werd) meteen in alle hevigheid ongesteld!

Wie van jullie herkent dit en wat zou het kunnen zijn??

Fijne zwangerschap allemaal!

Liefs Imme

niemand? Het is nog steeds niet doorgezet, wel last van hoofdpijn, pijnlijke steken in borsten en last buik/rug.....OOO IK HOOP DAT HET NU EINDELIJK EENS DOORZET!!

Tsja meid, ik kan je ook niet echt helpen. Ik had minstens 6 weken tussen de ongesteldheid zitten en echt veel was het niet. Wel meer dan hoe jij het nu omschrijft. Ik weet niet of het bij jou toch ongesteldheid is of misschien innestelingsbloed.
En dat weet je pas over een aantal weken met testen.
Veel succes met wachten.
Groetjes Veerle
P.s. bij mij duurde het een half jaar voor ik zwanger raakte, dus het kan ook als je een langere cyclus hebt.

Bij mij ging het na verloop van tijd na het stoppen met de pil net zo. Het is altijd het begin geweest van een menstruatie. Bij mijn zwangerschappen verloor ik niks dus ook geen bruine prut.

gr.Ing

Hoi Imme

Misschien beetje stomme vraag maar heb je al getest?
Zoals hier al gezegd het kan een innestelingsbloeding zijn.

Succes Gonnie

Hoi Imme,

Bij mij betekende het inderdaad een innestelingsbloeding. Ik heb dergeijke afscheiding t/m de 13e week gehad. Het zou dus kunnen dat je zwanger bent, maar het kan net zo goed ongesteldheid zijn. Testen is de enige manier om er achter te komen, maar test niet te vroeg! Daar wordt je dan alleen maar depri van.

Groetjes,
Marisa

Hey,

Ik heb het ook gehad.. ik dacht dat ik ongesteld was want dat was bij mij vaker wel licht hoor... Maar het was dus inderdaad een innestelingsbloeding,   dus dan zou dat bij jou ook wel eens zo kunnen zijn... mocht het zo zijn... Van Harte gefeliciteerd dan vast ;)

Liefs Esther

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb gistermiddag getest, helaas negatief..... De bruine afscheiding wordt wel met de dag minder, maar hou wel last van mijn buik en hoofdpijn. Misschien dat ik te vroeg getest heb of was het wel mijn menstruatie? Word hier wel een beetje onzeker van hoor!

Imme

Terug
Bovenaan