welke zwangerschapsdozen?

hey dames,

Welke gratis dozen hebben jullie allemaal aangevraagd? ben benieuwd of ik nog iets over het hoofd zie, ik blijf toch nederlander he ;)

ik heb zelf aangevraagd:
-felicitas doos (opgehaald bij etos)
-de blije doos (prenatal)
-kruidvattas met spulletjes
-baby dump doos

en dat was het, jullie nog aanvullingen?

xxxx

Die heb ik idd ook aangevraagd. Bij C1000 en de Plus schijn je tegen inlevering van een geboortekaartje een boodschappenpakket te krijgen. Bij de Plus dien je wel in het versreidingsgebied van de folder te wonen.
Ik kreeg trouwens bij mijn eerste bezoek aan de vk een tas van Zwitsal met allerlei lif lafjes. Ook erg leuk.

Ik heb de Blije Doos aangevraagd en kreeg van de week de Bolle Buiken Box van mn moeder, maar geen idee of dat dat landelijk is. Bij mn vorige zwangerschap heb ik ook de doos van Baby Dump gekregen maar wee even niet meer of daar iets leuks in zat.

Hoi,

Ik vraag dit keer denk ik helemaal geen 1 "gratis" doos aan.
Ik heb echt zoveel reclame toegestuurd gekregen, telefoontjes gehad om ergens lid van te worden, en reclame-mails gehad, sinds ik wat dozen had aangevraagd toen ik zwanger was van mijn dochter.
Erg leuk al die gratis dingen, maar je zit dan wel vast aan al die reclame dingen. Ik was wel even bezig om al die mails af te melden en me aan te melden voor het "bel-me-niet-register".
Ik word nog steeds vaak gebeld door prive-nummers, die meteen weer ophangen als ik opneem. Dat is begonnen sinds die dozen. Maar kan ook toeval zijn.

Ik kan me goed voor stellen dat de dames die voor het eerst zwanger zijn graag die gratis spullen willen. Maar ik denk dat ik het niet meer doe.

Liefs Maartje

ps. sorry voor dit verhaal, maar wilde toch even waarschuwen

@Maartje: kan me voorstellen dat je baalt van al die reclame mail en telefoontjes. Ik was al ingeschreven bij het bel-me-niet-register dus geen last van telefoontjes en eigenlijk ook niet van mail. En anders een gratis mail account aanmaken (hotmail ofzo) waar je reclame op binnen laat komen.

Ooo zo herkenbaar maartje, gek werd ik ervan! Maar ik sta nu zowiezo in het bel me niet register... dus dan is het wat makkelijker om ze af te schepen haha...

Heb nu wel de blije doos, (bij etos) kon ik ophalen. Vandaag mail gehad...

Terug
Bovenaan