Welke zwangerschapstest

Hoi hoi,
Ik lees hier regelmatig dat de zwangerschapstest van Clear Blue wordt gebruikt. Maar ook reglematig het huismerk.
Welke test gebruik jij en hoe bevalt hij???
Kom maar op met jullie antwoorden.....
 
Hoi Tika

Ik gebruik ook clearblue, maar ik zou niet weten of ie beter is dan een huismerk. Was deze maand voor het eerst overtijd en heb 'm dus voor het eerst moeten gebruiken (helaas vandaag ongi geworden)
 
Via babybrabbel.org kun je zwangerschapstesten bestellen.
Ze hebben verschillende merken en allemaal even betrouwbaar.
De Clear Blue en Predictor testen zijn wel een stuk duurder dan anderen.
Ik heb ook een aantal keer de testen van de apotheek gebruikt. Deze bevielen prima en waren ook weer flink goedkoper dan de Clear Blue.
 
De beste test is een positieve test volgens mij!

Clearblue, de testen van de apotheek en de midstreamtesten van Babybrabbel schijnen het gevoeligst te zijn en dus het eerste positief te geven. Ik heb helaas nog nooit een positieve test gehad. ik gebruik altijd de testen van de apotheek (7,37 euro), zijn makkelijk en duidelijk vind ik.
 
Heeee Tika,

Hoe is het? Heb je een mooie bruiloft gehad? Die van mij was echt prachtig (het is inderdaad heel erg bijzonder zo ´n dag he?). Ik spreek je snel als ik weer terug ben van mijn honeymoon.. ben benieuwd naar je verhaal.

Groetjes Frederique (ps, ik gebruik ook altijd de testen van Clear Blue of van Etos huismerk, die zijn net zo goed en makkelijk)
 
Kruidvat huismerk zijn ook prima en erg duidelijk, ik geloof € 6,89.
Van clearblue kun je dubbele verpakkingen krijgen, ook erg handig voor ons onzekere gansjes.
Ik ben nu zwanger maar heb drie testen gedaan voor ik overtuigd was. Nog wel een tip, test niet te snel zoals ik, dan is de streep wellicht vaag en twijfel je nog erger.
 
Terug
Bovenaan