welke zwangerschapstest??!?

A

Anoniem

Guest
Hello girls,

als het goed is heb ik 19 februari m'n NOD. Maar om goed voorbereid te zijn, wil ik alvast zwangerschapstesten bestellen via internet.

Wat is jullie ervaring? Met welke kun je 't vroegst testen en welke vonden jullie 't meest prettig?
Zat net te kijken naar die van Sensitest Midstream. Maar ik twijfel, ze zijn nl. zo goedkoop dat ik dan al gauw denk dat dat niks kan zijn?!

Hoor graag even van jullie.

Liefs, prinses

hallo prinses ik heb laast die van de kruitvat gekocht 2 in een doosje voor 5.00 euro heb gehoord dat die best goed zijn!!! ik gaa wwer voor de 2de ronde!!!! ik zouw als ik jouw was gewoon een paar verschillende kopen heb ik ook gedaan heb ook de test van clear blue in huis en als je wil kun je zelfs bij je dokter langs dan is het gratis!! en mijn dokter zei als hij test weet je het 100% zekker of je wel of niet zwanger bent SUCCES!!!!!! groetjes springkikkertje

ik heb zelf ook de sensitest midstream gebruikt, heb getest toen ik 6 dagen over tijd was en   binnen een paar seconden 2 hele duidelijke strepen.
dus dat ze goedkoop zijn wilt niks zeggen
ik ben er heel erg tevreden over,
zelfs testen die 5 keer zoveel kosten kunnen later een positief resultaaat geven

Bedankt voor jullie reacties.
Ik wil eigenlijk alleen die testen waar 2 strepen op komen te staan, hahaha!!!!
Waar koop je die?
Wel ja, we wachten 't maar af, nog een paar dagen dan weten we weer meer! Ik ga vrijdag of zaterdag iig voor het eerst testen......das dan 4 dagen voor m'n NOD, dus ik weet 't, zegt nog niks, maar ik en wachten.......

Jullie ook succes he!!
prinses

hoi hoi

ik heb de testen van matcare gebruikt.
ik heb er geen rare dingen mee gehad. ze werkten prima.
er staat op de verpakking dat je ze al 4 dagen voor je nod zou kunnen gebruiken. ik heb iedere keer (tja 2 zwangerschappen geeindigt in een miskraam) een dag na mijn nod getest en had gelijk 2 dikke strepen.

succes met kiezen...

oja nog 2 sites:
www.matcare.nl
www.l10.nl

groetjes Carina

Hoi Prinses,
Ik heb gisteren mijn "zwanger worden pakketje dipsticks" van sensitest binnen gekregen. Heb de ovulatie/zwangerschaps testen bij mijn 1e kindje ook gebruikt, ben er tevreden over.
gr.Eveline

heee prinses!

ik heb ze van matcare,kun je al 4 dgn van te voren mee testen.
maar helaas nog geen ervaring ermee he?
dit weekend he? spannend!!!
ga heel veel duimen!

x suus

hoi,

Ik heb zelf de super allergoedkoopste van www.l10.nl (eltien) gebruikt.
2 f 3 dagen voor mijn NOD was hij positief! (dat kan per persoon verschillen)

groeten Elke

Terug
Bovenaan