hoi,
Ik heb die van clearblue in huis, heb er nog eentje over, de andere twee gebruikt. Op zich wel een handige test in gebruik...je plast in een potje en stopt dan de stik er 15 sec in. Je kunt ook over de stik heen plassen, maar dat vind ik zelf niet zo fijn.
Heb nu dus twee testen in m 'n hand gehad waar "niet zwanger" op verscheen...hopelijk komt er binnenkort op de laatste test wel "zwanger" op te staan.
Ik heb trouwens omdat die van clearblue zo duur is (maar ik wel dat woordje "zwanger" een keer wil zien staan) ook via internet goedkopere tests gekocht. Dit was op
www.matcare.nl die tests zijn mij ook goed bevallen. Je vangt wat plas op, zuigt er een beetje van op in een bijgeleverd pipetje en druppelt er wat van op de test (in een apart rondje) er komt dan een teststreep en als het positief is komt er ook een tweede streep..maar die heb ik dus nog niet gehad.
Ik heb me voorgenomen om als eerste met die goedkope test te testen, en wanneer die positief aangeeft, dan test ik nogmaals, maar dan dus met die van clearblue, om het woordje '" zwanger" te zien staan, en te kunnen fotograferen, leuk voor in het plakboek, haha
Succes vandaag...
Groet, Moon