Welke zwangerschapstest?

• Onderwerp starter Gebruiker10343575
  • Startdatum
G

Gebruiker10343575

Guest
<p>Hoi! <br />Ik ben helemaal nieuw in deze wereld, mijn vriend en ik zijn aan het proberen voor ons eerste kindje. Nu vraag ik mij af welke zwangerschapstest jullie gebruiken? Ik ben al gestopt met de early’s, aangezien die voor onnodige teleurstelling zorgen. Donderdag zou mijn NOD moeten zijn…. Iemand ervaring met een test die een paar dagen ervoor al positief test? Misschien ben ik gewoon ontzettend ongeduldig :)…. Bedankt!</p>

Wij gebruikte de action test zowel de early als de gewone. Tot nu toe steeds kloppend geweest. Ik hoor over de Kruidvat testen ook goede geluiden. Maar als je de gewone wil gebruiken raad ik je wel aan dit echt op de dag van je nod te doen. Wil je toch daarvoor testen dan de early testen. Succes!

De early van de action vond ik het beste. Heb vele andere testen gebruikt maar ik vond er niet 1 beter. Die van clearblue met wekenindicator geeft veel duidelijkheid (en ook heel goed), maar die is wel heel prijzig als je vaak vroeg wilt testen :) ik gebruikte die pas zodra ik het eerste tuurstreepje al had gezien op die van de action. Als dubbele bevestiging :)

Super!! Dankjulliewel. Ik heb nog een clearblue zonder wekenindicator liggen en eentje van de etos. Morgen maar even langs de action dan!

Terug
Bovenaan