welke zwangerschapsverschijnselen hebben jullie?????

hoi hoi

Ik ben tobi en bijna acht weken zwanger.. soms twijfel ik of ik wel zwanger ben of nog ben , want ik heb tot op heden niet echt veel last van allerlei kwalen. Dat is aan de ene kant natuurlijk erg fijn, maar het maakt je ook wel onzeker.. je hoort best wel vaak dat het mis gaat,..

op dit moment heb ik:  
vollere en gevoelige borsten ( zelf dit wisselt per dag... herkennen jullie dit )
ben eerder moe ( twee trappen oploop dan ben ik best moe, maar ga niet  echt  eerder  naar bed
wel zeurderig gevoel in mijn buik , af en toe echt pijnlijke krampen, niet goed naar de wc kunnen..( hiet heb ik het meest last van)

en voor de rest niet ergens last van


en julie????????

groetjes tobi
 
Hoi Tobi,

ik ben nu 29 weken en 5 dagen zwanger en ik heb, tot nu toe, weinig tot geen zwangerschapsklachten gehad. Het enige waar ik vanaf het begin af aan last van heb gehad is vermoeidheid. Mijn borsten zijn ook wat groter geworden, maar hier heb ik geen last van ondervonden.

Dit had bij mij ook tot gevolg dat ik heel erg onzeker was. Ik was ook heel blij als de controles er weer aankwamen en vooral de dag dat ik een echo kreeg. Dit is dan toch echt het bewijs dat je zwanger bent.

Maar wat je zwangerschap echt bijzonder maakt is als je de kleine voelt schoppen. Ook dit is iedere keer weer een bevestiging dat het goed gaat met de kleine.

Groetejs Monique
 
Toen ik een week of 6 zwanger was begon bij mij de vermoeidheid toe te slaan. Ik wilde alleen nog maar slapen.... Ongeveer tegelijkertijd kwam ook de misselijkheid opzetten. Gelukkig heb ik niet overgegeven, maar ik voelde me wel de hele dag door zeeziek. Toen ik ongeveer 11 weken zwanger was begon de misselijkheid af te nemen en kreeg ik ook mijn energie weer terug. Toen had ik dus ineens helemaal geen klachten meer en werd ik bang dat er iets mis was. Met 12 weken kreeg ik een echo en daarop zagen we een zeer beweeglijk kindje. Gelukkig gaat het nu (ruim 25 wkn) nog steeds goed. Klachten verschillen echt ontzettend per persoon.
Geniet ervan!

groetjes,
Simone
 
Hi,

ik ben nu zelf bijna 7 weken.
Heb ook weinig kwalen en snap je onzekerheid.
Heb af en toe last van bandenpijn in rug en buik.
Verder af en toe moe.
Het mooiste vind ik de melkklieren die ik heel duidelijk door mijn borsten zie lopen!  

Liefs
MAny
 
Hoi,

Ik ben bijna 8 weken zwanger en ik heb niet echt klachten maar ik merk wel aan verschillende dingen dat ik zwanger ben. Na 7 maanden borstvoeding van de eerste waren  mijn borsten  toch een beetje zakjes geworden en nu lijkt het weer wat. Ik ben niet misselijk maar soms zit ik er wel tegenaan. Mijn eetlust is niet zo groot en sommige gerechten die ik altijd lekker vind, daar moet ik nu niet aan denken. Ik heb wel extreme trek ik salami en chocola. En ik ben heel erg moe maar, een beetje tegenstrijdig, ik heb wel minder slaaplust. Ben vaak vroeg wakker.

Gr. Mariska
 
Ha Tobi,

Laat het allemaal maar lekker op je af komen. De ene heeft veel kwaaltjes en de ander heeft nergens  'last' van. Daar is werkelijk geen pijl op te trekken. Ik merkte het achteraf al voor de test dat ik zwanger was. Ik kon mijn tanden niet meer poetsen of ik moest heel snel naar de wc hollen... Gelukkig bestaan er electrische tandenborstels, want nu met 18weken heb ik hier nog 'last' van. Verder heb ik met vlagen de misselijkheid en vermoeidheid mogen ervaren. En ik kan nog steeds janken om niets. Maar ik ben niet onzeker ofzo.
Sinds anderhalve week voel ik ons ukkie in mijn buik lekker trappelen. En ik moet zeggen dat ook dat zeer bijzonder voelt. Zeker nu ik het vanaf de buitenkant kan voelen.
Probeer je onzekerheid van je af te zetten en te geloven in je lichaam Tobi.
Probeer van dit bijzondere moment te genieten, het is niet niks dat jullie nu zwanger zijn... Hoewel je misschien makkelijker gaat genieten als je het hartje hebt horen kloppen bij de verloskundige...
Geniet ervan,
Groetjes J
 
Hoi Tobi,

Ook ik had net als jij nergens last van in het begin, was ook telkens opgelucht als ik het hartje hoorde bij de vk. Wel was ik snel moe en dat heb ik nu nog steeds, ook krijg ik nu erg veel last van dikke voeten hou veel vocht vast en met name als het warm is. Wat ik wel erg vind is dat ik nu spataders krijg op beide benen
Maar voor de rest gaat alles zoals het gaan moet.

Groetjes Leen (26 weken zwanger van de eerste)
 
Terug
Bovenaan