Welke zwangerschapsvitaminen gebruiken jullie

<p>Hoi,</p><p>Ik gebruik al tijden Davitamon Zwanger Compleet Plus (met visolie). Nu is Davitamon een tijdje geleden in het nieuws geweest omdat de andere varianten van de zwangerschapsvitaminen niet veilig zouden zijn, ben ik opzoek naar een alternatief. -Ben nog niet zwanger overigens- </p><p>Welke vitaminen gebruiken jullie? Mijn voorkeur gaat uit naar een variant met visolie maar dat zou evt ook apart kunnen.</p><p> </p><p>Thanks! </p>
 
Hoi, ik heb tijdens mijn zwangerschap de multivitamine van Gravitamon gebruikt. Erg tevreden over, jan je bij de drogist of Kruidvat halen
 
Ik slik foliumzuur met vitamine d van kruidvat huismerk. Ik las dat in de foliumzuur het stofje niet zit en je beter folaat kunt gebruiken. Heb dit gevraagd aan de vk en zei zij dat het niet uitmaakt welke je gebruikt.
 
Hier de HNS Plex gebruikt. die pak ik eigenlijk al jaren en bleek alles in te zitten wat ik nodig had om zwanger te worden. Dus niet veranderd toendertijd. Wel tijdens de zwangerschappen gewoon Davitamon compleet zwanger met omega 3 en visolie genomen. Alles verliep super. Nu 2 kergezonde kids, ikzelf ook: hier bijna nooit iemand ziek. Dus geen zorgen. Zolang je de vitamines enz pakt zit je goed ?
 
Ik heb altijd al kruidvat huismerk gebruikt. Er zit echt niet veel verschil in, naar mijn mening betaal je meer voor het merk dan wat...
 
Hier ook kruidvat eigen merk. En voor de zwangerschap alleen foliumzuur en vitamine D (zitten samen in 1 klein tabletje bij kruidvat). Stuk goedkoper dan direct multivitamine! Na de positieve test overgegaan op multivitamine. Ook van kruidvat eigen merk, zit ook visolie in dacht ik. Regelmatig komt de 1+1 gratis actie voorbij, dus handig om in de gaten te houden ☺️
 
Terug
Bovenaan