Welke zwangerschaptesten gebruiken jullie?!

A

Anoniem

Guest
Hi,

Ik had een vraagje. Welke zwangerschap testen gebruiken jullie want elke keer clearblue en predictor of zelfs de eigen merk van de drogist of apotheek vindt ik best een uitgave helemaal als je ziet wat ze kosten van bijv. Matcare op het internet... (vanaf 3,99 per 3!)

Liefs Silly

Hoi Hoi

Ik heb die van clearbleu gebruikt, die van € 7.00 en dat ging prima hoor! Dat is met
een kruis, en dan weet je het zeker, geen gedonder met vage streepjes enz....

Heb je al getest???

Groetjes mij

hoi

kruidvat merk test heel snel en duidelijk en niet zo duur.gr wendy

Hoi silly,
ik zou niet die van matcare bestellen want ik heb daar al heel veel slechte verhalen over gelezen.
ik had ze zelf van ovatest.
als je bij google ovulatietesten intypt dan krijg je vanzelf de site en die verkopen ook losse zwangerschaps testen.
spotgoedkoop en betrouwbaar.
gr lisette

Hoi
Ik heb die van clearbleu gebruikt,predictor,eigen merk DA, eigen merk schlecker. Laatst had ik er een van clearbleu gebruikt de eerste keer gaf die een vaag streepje aan en de tweede keer niet (negatief). Toen ik zwanger was van mijn twee kinderen heb ik bij de eerste de eigen merk DA (beviel mij goed) en toen ik zwanger was van mijn  tweede heb ik het eigen merk van schlecker gebruikt. Ik ga geen dure zwangerschapstesten meer kopen zonde van geld.

Groetjes Sharine

ik gebruik de digitale van Clear Blue. Geen gedoe met vaag steepje wel of niet, gewoon zwanger of niet zwanger( helaas nog geen zwanger op het schermpje gehad )

Ze zijn wel duur, 19.95 per drie stuks, maar niet heel veel duurder dan de niet digitale, heb ook wel eens die van de hema gebruikt eigen merk ( 12.95 per twee), maar ik raakte helemaal in de stress en ging steepjes zien die er niet waren...

succes

Ook ik heb de digitale testen van Clearblue. Lekker duidelijk en inderdaad geen gedoe met vage streepjes

Groetjes Anoek

Terug
Bovenaan