welke zwangerschptest kan je eerder doen??

A

Anoniem

Guest
hoii

wie   weet   dit??

welke   test kan   je   al   een   aantal   dagen   eerder   doen?
vertel   jullie ervaring   eens?

is   he t ook betrouwbaar??

liefs   maagd

Ik weet dat je de test van het Kruidvat en predictor 4 dagen voor je nod kunt gebruiken. Ik heb het ook weleens geprobeed maar tot op heden ben ik nog niet zwanger. Een vriendin van mij heeft 4 dagen voor haar nod getest en de test gaf aan dat ze zwager is, het kan dus wel.
Succes, liefs Rene

hoi   hoi..

dank   je   rene   voor   je   reaktie!!!
weet   je   ik   kan   gewoon   niet   wachten   vandaar mn   vraag..

maar   ja   eigenlijk moet ik   gewoon   wachten   tot   1 februari poeh...

maar je   ik   reken   er   maar   niet   op..tis   pas ronde 2..

maar rene   jij   had   toch   ook   je   nod   op   de   eerste feb???

hoe   komen   jullie   allemaal   door   de   tijd   heen..

liefs   maagd

Hoi Maagd

Er zijn behoorlijk wat testen die je voor je NOD al kunt doen. Ik weet alleen niet of dat altijd even verstandig is, het kan nl best zijn dat je 4 dagen van tevoren positief test en je uiteindelijk toch ongi wordt. Wat dus betekend dat je een vroege miskraam hebt gehad. Als je niet getest had wist je niet dat je 'zwanger' was en hoef je jezelf ook niet zo gek te maken.

Je moet natuurlijk zelf weten wat je doet, maar ik wil je alleen waarschuwen voor teleurstellingen.

Liefs Anke

Hoi maagd

Ik zit ongeveer in het zelfde schuitje als jij....mijn ongi dag is 2 febr. en ik kan ook niet wachten tot het zover is ....wij zijn nu al zo'n 7 maanden bezig om voor de tweede keer zwanger te worden en hoe langer het gaat duren hoe meer ik ga uit kijken naar die ongi dag......de kwaaltjes zoals zere borsten en een zwaar gevoel in mijn onderbuik heb ik de laatste 3 maanden al en toch word ik steeds weer ongi.....

Ik probeer er niet al te veel mee bezig te zijn .....maar dat lukt in het begin van de maand beter dan aan het einde van de maand ......
Nu kreeg ik gister te horen dat mijn vriendin 3 maand zwanger is ....en ik vind het natuurlijk helemaal te gek voor haar....maar nu kan ik de datum 2 febr. helemaal niet meer uit mijn hoofd krijgen.

wat ik er mee   wil zeggen is dat ik wel gewoon door de dagen heen kom maar dat er onbewust altijd wel een hersendeeltje bezig is met de vraag 'zou het dan nu gelukt zijn'....

succes

ben het eigenlijk wel met het verhaal van Anke eens. Als je al voor je NOD test, kan het uiteindelijk nog vrij makkelijk misgaan. Dan ben je wel bevrucht, maar nestelt het niet goed in en wordt je vaak iets te laat alsnog 'gewoon' ongesteld. Dan is er zo'n klap, terwijl je, als je niet had getest, ook van niets had geweten.
Heb zelf nu net mn 2e miskraam in 2 maanden gehad en het is zo moeilijk om het allemaal te verwerken. Soms kun je het maar beter niet weten.

Liefs,
Danielle

Hoi Maagd,
Spannend hoor, jou NOD is bijna....
Zelf ben ik rond de 4e februari aan de beurt ik denk dat het niet gelukt is  je moet toch ergens last van hebben (symptonen) nou ja we zien wel. Anders gaan we gewoon verder (ronde 8) ik vind het zoooo lang duren (sorry mag niet zeuren)
Liefs Rene

Hoi,

ik lees weleens mee op jullie forum...
testen voor je NOD is zonde.... Clear Blue geeft wel sneller/eerder aan dan predictor. Dat weet ik uit ervaring.

Groetjes nalia 38wkn zwanger.

Terug
Bovenaan