Welke zwemband(jes) oid 15 maanden

<p>Hoi,</p><p>We gaan binnenkort op vakantie. Wat raden jullie aan wat betreft zwemband(jes) oid voor n kindje van ruim 15 maanden, ruim 11 kilo?</p><p>Ik zie vanalles op internet, waar kies ik voor?</p>

Wij hebben deze
https://www.mamaloesbabysjop.nl/swimtrainer-classic-rood-3mnd-4jr-6-18kg-10110?channable=e109505.NDA4NTM&gclid=Cj0KCQjwg8n5BRCdARIsALxKb97WIR0zoIoPntxoFbbvv-RXABkNNoC7H4DeMJDqfAE2U83zJo35_JYaAgu6EALw_wcB 

Wij hebben een puddle jumper. Staat vanaf 15 kg maar vind het nu prima te gebruiken (dochter ook 15 maanden). Je blijft er sowieso bij en als ze vallen dan blijven ze goed drijven.
De swim trainer hebben we ook maar dan moeten ze echt de hele tijd in dat ding liggen, terwijl ze ook graag een beetje willen lopen en spelen. 

Wij hebben de swimsafe flipper bandjes. Zijn voor een deel gevuld met schuim, andere deel blaas je op. Gaan erg makkelijk om en ook weer af zonder dat het schuurt ofzo. 

Wij gebruiken de bandjes van Aquarapid. Ook dit zijn ronde bandjes met ook schuim erin. Mochten ze lek gaan, blijft ze altijd drijven.  Doordat ze rond zijn hebben ze geen vervelende scherpe randjes. Dat vond ik een pre!

Wij hebben ook de puddle jumper! Ons zoontje is bijna 13 maanden en 12 kilo. Maar gaat echt prima. Hij kan goed bewegen en spelen en schuurt niet dus ik vind het echt een aanrader!

Terug
Bovenaan