• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Welkom allemaal

mamavan8kids

New member
Ik ben de eerste die hier mag neerzetten dat ik zwanger ben en ben uitgerekend zoals het er nu naar uit ziet 1 Februari 2012. Op dit moment ben ik bijna 5 weken zwanger over een weekje mag ik de eerste echo bij de Gyn laten maken.

Groetjes
 
Hey butterfly jess

Dank je wel voor je felicitatie. Jij bent al aardig op weg en de ergste kwaaltjes ben je denk ik wel kwijt. Voel je je verder goed?

Liefs
 
Ben inderdaad al aardig op weg (26 weken), het 1e trimester leek voorbij te kruipen maar dat komt omdat je dan toch nog wel een beetje met die onzekerheid zit natuurlijk. Maar daarna is de tijd echt gevlogen! Ik heb gelukkig tot nu toe een goede zwangerschap. Bijna geen kwaaltjes, alleen erge last van vermoeidheid gehad en zo nu en dan nog steeds. Jij al kwaaltjes?? In ieder geval een hele fijne zwangerschap gewenst en natuurlijk ook alvast voor alle andere februarimama's die zich hier nog gaan toevoegen.
 
Terug
Bovenaan