Hoi hoi,
Jeee... wat leuk voor je ouders dat ze dubbel opa en oma worden in februari!! Wel stom toeval zeg! Wat zullen ze gelukkig zijn, ha ha!!
Lekker vakantie in Portugal! Is dan denk ik nog lekker weer daar. Voor mij zit het er voorlopig weer op. Pas weer met kerst. We willen in sept of okt nog wel een weekendje weg!
Fijn dat die lollies bij jou werken! Ik zou ook niet zomaar aan de pillen gaan. Zo lang je het vol kan houden en niet uitdroogt, zou ik het op eigen kracht willen doen. Hoe klote het ook is. Het schijnt ook niet zeker te zijn dat die pillen onschadelijk zijn voor het ongeboren kind. Het gaat nu met mijn misselijkheid echt goed. BIjna nergens last van, alleen beetje weeig gevoel. Komt doordat ik vroeg opsta en meteen iets eet. Ik ben het dan echt voor dat mn maag begint te knorren en dus echt leeg is. In de vakantie stond ik natuurlijk later op en toen hielp een cracker niet, ha ha!!
We zijn al wel aan het denken over namen, maar vinden het echt heel moeilijk. Maar echt er mee bezig zijn, zijn we niet. Eerst maar eens de bevestiging van de vk dat alles goed zit. Maandag mag ik! Ik weet niet of ik meteen een echo krijg. Hoop van wel en stond wel op de site, maar daar staat het wel tegenstrijdig op, dus ik wacht maar af.
Heb jij al veel echo's gehad of doen ze dat in Oostenrijk ook alleen als het medisch noodzakelijk is? En begin je al een buikje te krijgen??
Hebben jullie al spulletjes gekocht?? Wij alleen hele kleine dingetjes; eerste kleertjes, mutsje en speen (cadeautjes voor mn man). Voor de rest verslind ik zwangerschapsboeken! Heb nu een hele leuke. Precieze titel weet ik niet, maar het is een stylgids voor zwangere vrouwen. Tips hoe je je goed kan kleden. Erg leuk!
Nou hopen dat die misselijk nu echt snel voorbij is voor jou of verwacht de arts dat het de hele zwangerschap blijft omdat je de 12 weken al voorbij bent?
Liefs Anoek