Welkom in de medische molen!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,
ik ben gisteren naar de gynacoloog geweest,  hij heeft een echo van m'n baarmoeder en eierstokken gemaakt  en nu blijkt dat ik geen eisprong heb.
er word wel een eitje gemaakt maar niet losgelaten.
dit is dus de reden dat ik niet ongesteld word.
en zonder eitje geen baby!
ik heb nu medicijnen om de mestruatie op te wekken, als dat gebeurd is ga ik over op  andere pillen en dan  10 dagen na de  menstruatie  weer een echo laten maken.
op die manier kunnen ze kijken wat er met het eitje gebeurd, want het is natuurlijk wel de bedoeling dat het eitje los laat.
op dit moment besef ik nog niet echt wat me allemaal te wachten staat, het is spannend en onzeker.
maar ik ben wel blij dat de dokter weet wat het is en dat er iets aan gedaan kan worden,   ik hoop natuurlijk dat de medicijnen aan slaan en dat we snel zekerheid hebben.
ik probeer maar positief te blijven en er het beste van te hopen.
ik ben blij dat ik hier even m'n hart kan luchten!
X

Nou Mieki, da's niet nix! Wel fijn dat ze je gelijk medicijnen geven om er iets aan te doen. Hopelijk laat er gauw een eitje los, zodat je vlug zwanger kunt raken.

Heb je voor je naar de ha ging getempt of ovutesten gebruikt?

Groetjes,

Tammy

nee ik heb nooit getemperatuurd of ovu testen gedaan,  dat had volgens de huisarts geen zin  omdat ik geen menstruatie had.
X

hoelang ben je al niet ongesteld geworden dan?? ben zelf al 4 maand niet ongi geworden! kus

ik ben ik oktober 2005 gestopt met de pil, en daarna tot juni niet ongesteld geweest.
dat zijn 8 maanden.
toen is er een menstruatie opgewekt door middel van pillen, dat was eind juni.
juli en augustus weer niet ongesteld geweest.
vandaar dat ik nu doorgestuurd ben naar de gynacoloog.
6 maanden niet ongesteld worden na het gebruik van de pil is normaal, als het langer duurt moet je echt naar de huisarts gaan!
X

Jeetje meis, das idd nie nix! Wel beter dat ze weten wat het is..
En dat er wat aan gedaan kan worden!!
Nu maar hopen dat het allemaal snel gebeurd, toch?
Ik wens je veel succes en sterkte met alles!!

Liefs Ikk

Terug
Bovenaan