Welkomswoordje

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Omdat ik nu al een paar maanden bezig ben om zwanger te worden, leek het mij leuk om met vrouwen in contact te komen die dit ook proberen.
Ik ben op dit moment 23 jaar en inmiddels  1,5 jaar getrouwd (niet omdat ik gelovig ben, maar omdat ik de liefde van mijn leven heb gevonden)  Ik ben de laatste maanden 20 kilo afgevallen (weeg nu 65 kilo) en wil graag zwanger worden. Ik ben al vier maanden gestopt met de pil, maar nog niets.. Aanstaande zondag mag ik testen... Elke maand denk ik dat ik symtomen heb, maar blijk ik toch niet zwanger te zijn. De laatste dagen heb ik dan ook blauwe zichtbare aderen af en toe op mijn borsten, ik vraag me af of dit dan toch ook hormonen zijn. Ik dacht dat ik zo zwanger zou worden, ik sport,  heb  en gezond gewicht en  ik ben 23, maar niets is minder waar.  Ik vind het zo spannend en heb de namen al klaar, haha!

Ik hoor graag jullie verhaal!
Liefs, Wolkje

Kom gezellig bij je lotgenootjes. Het kan ook best zijn dat je pil eerst uit je lijf moet.
Bij mij heeft dat maar liefst een half jaar geduurd. Maar daarna was ik ook zomaar zwanger!
Maar bij de meeste vrouwen duurt dat minder lang, hoor.
Hopelijk is dat bij jou kort.

hoi....

Volgens mij trouwens gelovigen ook als ze de liefde van hun leven gevonden.... en leeftijd maakt dan toch niks uit? ;-)

Khoop voor je dat je zwanger bent... blijf erin geloven, je bent nog hartstikke jong. Is het nu niet, dan misschien volgende maand of over een half jaartje!!
Succes ermee!!

Hoi Wolkje,

Welkom bij de club...! Mijn vriend en ik gaan komende maand de vierde ronde in. Voor jou ook allemaal nog pas! En ook ik heb iedere maand kwaamtljes gehad die leken op een zwangerschap, maar helaas, de natuur doet rare dingen met je lichaam.

Ga voor jou mee duimen dat het snel raak is,

kus Tink

Ps ik ga over vier maand trouwen, haha ook omdat ik mijn ware heb gevonden ;-)

hoihoi
allereerst mijn complimenten dat je zoveel bent afgevallen.
wij zijn ook nu in ronde zeven bezig om zwanger te worden van ons eerste kindje. elke maand zit ik weer in spanning en elke maand helaas weer een teleurstelling  
mijn wens was altijd om voor mijn 25ste zwanger te zijn. zaterdag word ik 25...helaas valt mijn droom in duigen. alhoewel. het kan zijn kleine kans dat ik toch zwaner ben alleen weer ik het pas na mijn verjaardag.

mijn volgende   NOD is 8/9 februari. zo spannend zit nu al in spanning hoor. en het is pas dinsdag. het duurt nog even voordat het zondag is. pff. wachten duurt lang.

groetjes

ikke nog een keer. lees je berichtje nog een keer en zie dat jij ook as zondag kan testen. ik ga voor je duimen !!!!!!

Terug
Bovenaan