@Wendy 1983

A

Anoniem

Guest
Hoi Wendy!

Je bent bij de huisarts geweest, las ik.
Ben je net pas weer gestopt met de pil waardoor alles op gang moet komen? Het is je eerste ronde zag ik in de NOD lijst. Heb je bloed laten prikken? Hoelang was je bij Merle overtijd eer je positestte?

En voor de derde! Leuk! Ik heb een dochter en een zoon en ik ben dus ook voor mijn derde bezig.
Leuke naam ook, Merle.

Sorry hoor voor zoveel vragen maar ben gewoon niewsgierig! Ik ben zelf niet ongesteld geworden na mijn laatste ongi 26 sept, vandaag dus 3 wk overtijd maar geen positesten. 2 woensdagen terug waarschijnlijk eisprong gehad, nu vrijdag, zaterdag of zondag pas weer testen. Ik durf echt niet. Ben zo bang voor weer een negatieve test. Dat ken jij vast wel?

Haha ja dat ken ik, ik ben ook geen type die elke dag een test doet, die teleurstelling elke keer.. dan heb ik het liever in een keer door een ongi haha!

Merle onze eerste is na elf uurtjes geleefd te hebben helaas overleden (ik weet niet of je dat al eens gelezen hebt ergens, vandaar dat ik het nu nog maar een keer zeg) Wat een verdriet maar bovenal wat een trots, en wat is het mooi om onvoorwaardelijke liefde voor je kind te voelen, dit wilden we als het kon (en dat wat merle had dus niet erfelijk was, want ik hoop dat nooit meer mee te maken ook al had ik haar niet willen missen) graag nog een keer. Ruim anderhalf jaar daarna zijn we wederom trotse ouders geworden dit keer van een zoon Jelte! Hij is nu bijna 17 maanden, ik ben rond Jelte zijn 1e verjaardag gestopt met de pil, maar meer omdat ik me helemaal niet fit voelde, de huisarts niet meer wist waarop ze me moest testen en dit dan misschien de oplossing was, dat bleek gelukkig zo te zijn. Dus ontpillen hoef ik niet echt meer. We wouden toen al wel een derde (voor zover je van willen kunt praten) maar met name ik wou nog even wachten omdat ik zo enorm van ons mannetje geniet en hij niet heel snel is met alles.. Maar goed langzaamaan groeide het verlangen naar een derde kindje. Dit is de eerste ronde dat ik er echt heel erg op gelet heb zeg maar (dat deed ik daarvoor stiekum ook al wel hoor.. ) eigelijk kunnen we zelf niet geloven dat het nu heel misschien al zover is omdat we op de zwangerschap van Merle een jaar hebben moeten wachten en op die van Jelte ook bijna een jaar.
De huisarts gaf verschillende redenen aan waarom ik nog iet ongesteld ben, zwanger, niet zwanger, laag hcg hormoon wat ik dus bij Merle ook heb gehad (en bij Jelte duurde het ook even voor dat ik positief teste) of ik wordt niet ongesteld omdat ik ziek ben (geweest). Als ik over twee weken nog niet ongesteld ben geworden mag ik terugkomen en dan gaat ze verder kijken,

Hoe oud zijn jouw kinderen? En spannend hoor ik ben benieuwd naar je test! Ik ga voor je duimen!!

Xx Wendy

Hoi hoi
Wat een verhaal zeg!!! IK heb helemaal kippevel! Nee ik had het niet gelezen, ben pas een week of 3 op dit forum. Dan heb je toch ook al een aardig rugzakje!
Mijn dochter wordt net voor kerst 9 en mijn zoontje is nu 3,5 jaar. Er zit precies 5,5 jaar tussen. Heerlijk van alles kunnen genieten van beide kinderen. Al mag het nu wel wat eerder dan 5 jaar. Ik ben nog jong, 32.Ben ook pas in de eerste ronde, wel een erg lange ronde maar komend weekend zal ons meer duidelijheid geven.

hoeveel later had jij bij beide zwangerschappen een positest?? Hoeveel dagen na je NOD?

Aha nou dat dacht ik al vandaar dat ik het nog even een keer vertelde, vind dat wel eens moeilijk het is idd een rugzakje en heel verdrietig maar wij zijn zelf niet zo dat we daar steeds de nadruk op leggen we hebben twee kinderen helaas mogen we er maar voor eentje zorgen...

Bij Merle heeft het ongeveer anderhalf a twee weken geduurt en bij Jelte iets korter, voordat ik positief teste, ik kan niet zeggen hoeveel dagen precies, omdat ik een onregelmatige cycles had.

Het leek mij idd ook wel fijn om de leeftijden van de kids wat verder uit elkaar te hebben liggen, maar ik wil niet dat Jelte later het gevoel krijgt dat hij er is omdat zijn zus er niet meer is, en daar komt bij dat het bij ons gewoon alweer heel erg kriebelt, vandaar dat we nu voor een derde willen gaan!

Ik snap dat je het niet aan de grote klok gaat hangen maar ze hoort er wel bij inderdaad. Zoals je het zelf mooi zegt: we hebben 2 kinderen maar mogen er helaas maar voor eentje zorgen...

Nu voor de derde...Super! Wij dus ook. Lijkt me geweldig, de hele achterbank van de auto vol :)

Hopelijk hebben we snel een positest in handen!!

Terug
Bovenaan