wendy en natas??

Hoihoi

Probeer er nu wat minder mee bezig te zijn, erg moeilijk hoor, maar ik heb afgelopen vrijdag echo gehad, maar zoals ik al wist konden ze neit veel zien, maar wel wat ze konden zien voor de 6 weken dat zagen ze, dus hij legde het uit, ik zie wat ik meot zien voor iemand die 6 weken is.
Maar nu is het nog afwachten tot as vrijdag, ik heb nog wel wat bruinverlies, ik vind het erg lang duren, en ik juich nog echt niet, ik wil eerst de zekerheid.

Hoe is het met jou?

Las dat natas in het ziekenhuis ligt?

Gr WEndy

Jeetje Wendy, dus weeeeer een week wachten, pfff slopend is dat.

Ik weet niet hoe t met Natas is, of ze nog in t ziekenhuis ligt of niet?

Hier gaat ie minder, ik ga zo verwijsbrief aanvragen voor een psycholoog, ik trek t niet meer, niet alleen met zwanger worden/blijven, maar alles, ik blijf maar malen en mijn denkmachine werkt 24/7, stopt nooit en dat is erg vermoeiend...dus gister ben ik geplofd op mijn werk...dus t word tijd dat ik er iets aan ga doen..

x Yosha

Ach meiden, ik vind het zo zielig, dat het zo moeizaam gaat allemaal. Wendy, ik duim mijn duimen blauw voor jou. En dikkiedik/Natasja ook al slecht en nu Yosha ook nog. Meiden ik heb zo met julllie te doen.

Yosha, goed dat je aan de bel trekt. Hopelijk vind je een fijne psycholoog, waar je een klik mee hebt. Das belangrijk om goed je verhaal kwijt te kunnen denk ik.

Heel, Heel, Heel Veel sterkte.

Knuffel
Wenser

Zo effe weer klein berichtje van mij.

Gister echt een helder moment gehad, en ben eigenlijk wel opgelucht en blij daarmee.
Als het misgaat gaat het mis, daar kan ik en de hele wereld niets meer aan doen, dan heeft het zo moeten zijn, en dat luchtte natuurlijk wel op, ik zat al bijna 2 weken achterstevoren op het toilet en dat doe ik nu neit meer.
En ook besloten als het niet goed is dat we ermee stoppen met het ivf gebeuren, ik stond gisterenavond naar mn dochtertje te kijken en besefte dat we al iets wonderlijks hebben en dat ze al best veel heeft meegemaakt met al die doktoren waar ze mee naartoe is geweest.
Dus savonds in bed zei ik tegen mijn man van als dit niet gelukt is en we zeiden alletwee tegelijk dan stoppen we ermee. Dus dat luchtte natuurlijk op.
ik wil echt mn oude leventje weer terug, het genieten van elkaar gewoon weer zin in seks hebben zonder erbij na te denken of het je vruchtbare periode is, het niet hoeven in te nemen van hormonen, gewoon echt weer genieten van elkaar en van onze dochter, nog meer dan we al doen(kan haast niet ).
Dus jullie snappen dat dit echt wel wat rust geeft voor ons dat we zeker alletwee hetzelfde denken. Dat neemt neit weg dat we echt een gat in de lucht springen als het allemaal goed zit daarbinnen, maar mijn gevoel blijft toch een beetje knagen dat het niet goed zit, kan het neit uitleggen.

Maar iig dit wilde ik gewoon even kwijt.
En echt geniet van elkaar het is heel moeilijk maar probeer het en anders effe een rustpauze. ik wou dat ik dat had gedaan tussen de eerste en tweede behandeling. We zijn echt al nonstop bezig met zelf proberen, iuis en ivf/icsi.
Denk aan jezelf en aan elkaar.

Lfs Wendy

@yosha
Ik ga ook naar een maatschappelijk werkster toe, lucht echt op, zeker omdat mijn moeder ook die herseninfarcten heeft gehad en wij met het hele gebeuren zitten.
Gewoon doen, zal je goed doen.

@wenser, dank je wel. Heb gelukkig nu wat rust gevonden wat het ook zal zijn, goed of slecht.

Hoi,

goed zo Wendy, fijn is dat dan he dat je zo'n knoop samen doorhakt...maarre ik hoop gewoon dat je nu goed zwanger bent hoor!

Hier gaat ie raar, moet voor mijn schouder (met skien gevallen) nog een echo laten maken en dan pas eind maart de uitslag, maar is niet goed in ieder geval....dus nu rusten om te hopen een operatie te voorkomen.

Verder ga ik over 1,5 week voor t eerst naar de psych...en weet je wat nu t rare is, gister viel ik ineens om van de vermoeidheid, lag om 20.30 uur op bed en werd vanmorgen 6.45 uur wakker! Dus heb als een os geslapen, denk dat t loslaten nu al is begonnen door de stap te nemen richting een psych...zoooooo raar, maar wel goed.
Wordt vanmiddag ook wat eerder opgehaald door mijn moeder, zij is jarig vandaag, ga ik bij haar even uurtje op bed liggen en vanavond is dan alle visite er en mijn man ook..

Dus ondanks de vele ziekenhuisbezoeken voor andere dingen dan zwanger raken, lijkt hier wel iets doorbroken te zijn...

Dus neem veel rust (goed voor ziel en schouder) en dan zien we wel verder...

@Wenser: thanks!

@Natas: hoe is ie nou met jou, lig je nog in t ziekenhuis of ben je alweer thuis?

gr Yosha

nee natas is nog niet thuis ze is gisteren geopareert aan die kieste die was open gebarsten gaat nu weer een beetje met haar maar ligt nog wel een paar dagen in het ziekenhuis .Weten nog niet wat het met onze embryo heeft gedaan maar echt goed is het niet onsteking anti biotica oparatie en nu morfine ook nog .De gyn zegt dat de kans van slagen erg tot nihil kans heeft van slagen .gr stefan

hoi hoi,

pfoe wat hebben jullie allemaal weer een hoop mee gemaakt.

@wendy, ik blijf voor je duimen dat het toch nog goed gaat, en wat knap dat jullie die beslissing hebben genomen.

@yosha, heel veel sterkte met alles.

hier morgen een spannende dag. om 10 voor 11 de eerste echo. hoop zo dat het allemaal goed is.

gr danielle

Terug
Bovenaan