Zo effe weer klein berichtje van mij.
Gister echt een helder moment gehad, en ben eigenlijk wel opgelucht en blij daarmee.
Als het misgaat gaat het mis, daar kan ik en de hele wereld niets meer aan doen, dan heeft het zo moeten zijn, en dat luchtte natuurlijk wel op, ik zat al bijna 2 weken achterstevoren op het toilet en dat doe ik nu neit meer.
En ook besloten als het niet goed is dat we ermee stoppen met het ivf gebeuren, ik stond gisterenavond naar mn dochtertje te kijken en besefte dat we al iets wonderlijks hebben en dat ze al best veel heeft meegemaakt met al die doktoren waar ze mee naartoe is geweest.
Dus savonds in bed zei ik tegen mijn man van als dit niet gelukt is en we zeiden alletwee tegelijk dan stoppen we ermee. Dus dat luchtte natuurlijk op.
ik wil echt mn oude leventje weer terug, het genieten van elkaar gewoon weer zin in seks hebben zonder erbij na te denken of het je vruchtbare periode is, het niet hoeven in te nemen van hormonen, gewoon echt weer genieten van elkaar en van onze dochter, nog meer dan we al doen(kan haast niet ).
Dus jullie snappen dat dit echt wel wat rust geeft voor ons dat we zeker alletwee hetzelfde denken. Dat neemt neit weg dat we echt een gat in de lucht springen als het allemaal goed zit daarbinnen, maar mijn gevoel blijft toch een beetje knagen dat het niet goed zit, kan het neit uitleggen.
Maar iig dit wilde ik gewoon even kwijt.
En echt geniet van elkaar het is heel moeilijk maar probeer het en anders effe een rustpauze. ik wou dat ik dat had gedaan tussen de eerste en tweede behandeling. We zijn echt al nonstop bezig met zelf proberen, iuis en ivf/icsi.
Denk aan jezelf en aan elkaar.
Lfs Wendy
@yosha
Ik ga ook naar een maatschappelijk werkster toe, lucht echt op, zeker omdat mijn moeder ook die herseninfarcten heeft gehad en wij met het hele gebeuren zitten.
Gewoon doen, zal je goed doen.
@wenser, dank je wel. Heb gelukkig nu wat rust gevonden wat het ook zal zijn, goed of slecht.