Wendy33

A

Anoniem

Guest
Haai,

duitsland?!?   'k moet er niet aan denken, maar goed ooit heb je het niet voor hetzeggen...

Mijn man heet Richard van Kessel en is ook 33...hij heeft al heel zn leven in strijp gewoond op de zeelsterstraat.
Hij is familie van van de Berk ook van de zeelsterstraat...

Ikzelf kom uit gestel en ben 27...en nu weer 34 weken zwanger van de tweede. Wij hebben al een meisje Nikki van 3...

En jij, ook zwanger???

Groetjes Valerie

Hey Val,

Zit te denken maar denk toch niet dat ik je man ken!Ken wel een van de berk op de strijpsetraat dat is die slager!Maar jijzelf komt uit gestel daar hebben wij zelfs ook nog gewoond,nou ja hanevoet dan!
Heb vroeger op de startblok gezeten,daarna naar veldhoven verhuist en toen weer teruggekomen naar eindhoven!
Nou we wonen hier erg fijn hoor in duitsland,hihi,heerlijke omgeving en je hebt niet het gevoel dat je in duitsland zit ,ze praten hier zo lekker plat,hihi!
Ja wij zijn ook zwanger,om precies te zijn 18 weken,dus bijna op de helft,ben 15 mei uitgeteld!

groetjes wen

Hej,

ik heb ook op t startblok gezeten!!! hahaha...
wij hebben eerst in de vaesharteld gewoond en daarna in de dekemastate...dus ben ik ook een hanevoeter.

Ik was in mn jeugd (ahum) altijd in de genderbeemd te vinden op dat grasveld aan de bouvigne...

Grappig he, de wereld is echt klein.

Had jij ook nog meegekregen dat meneer van Gils (van groep 8) dood is?? Is al wel lang hoor, maar ik vroeg het me af...Ik zat bij meneer vd Sanden in groep 8 leuke man...

Groetjes Valerie

Hey

hahahaha,grappig zeg!
Meneer van gils dood???? die had ik in de zesde klas ja,en dat was zo'n lieve man!
waar is hij aan gestorven?zat jij toen nog daar op school of is dat later geweest?
Wij hebben zelf op de doddendaal gewoond,hahaha!!

De wereld is echt klein ja maar wel leuk om je om het forum te zien,vooral omdat alles zo lekker bekend klinkt,hihi

wen

Hoi

ik denk dat ie nu zo'n 12 a 13 jaar dood is...hartaanval...was echt sneu. Wij zijn toen met een soort reunie naar de mis geweest, was wel imposant...

Op de doddendaal woonde ook een klasgenootje van mij Annette. Ik weet haar achternaam niet meer.

Is dit je eerstre kindje?? Wel spannend allemaal...

Groetjes Val

Hai

Ja dit is ons 1ste kindje,en inderdaad erg spannend allemaal!!Heb gelukkig nergens last van en ook niet gehad overigens,gelukkig want je hoort zoveel verhalen over misselijk zijn en zo,pppfff.
Over 2 weken krijgen we de echo,wel erg spannedn hoor,we zijn zeer benieuwd of alles goed is met onze frummel,maar daar gaan we vanuit he!
verloopt jou zwangerschap ook lekker?

groetjes

Haai,

mwa, het gaat wel...maar iig veel beter als de eerste, toen was ik 9 maanden ziek, heb toen 2 keer in het zkh gelegen wegens uitdroging.

Nu heb ik alleen maar veel last van voorweeen en bekkeninst. met 4 maanden al. Bij de eerste kreeg ik da pad de laatste maand.

Ik probeer om veel te rusten maar das moeilijk met een vrolijk jetje van 3 jaar in huis.

Ik hoef pas de 18e weer voor een echo. Ik krijg bij elke co een echo...is wel leuk heb er al 4 nu...

Maar goed, ik ga zo in bad en lekker naar bed en jij veel plezier met je echo en we spreken elkaar snel weer...

Gr. Val

PS ik heb msn, je mag me toevoegen als je wilt...nikki_valapestaartjehotmail.com

apestaartje= @ je zit anders met een mailbox vol spam als je m voluit typt...hihih

Terug
Bovenaan