wennen aan de buikdrager?

Hallo,

Wij hebben gister een hele gave buikdrager gekregen. Ideaal lijkt me zowel voor in als uit huis. Maar eehh....gister even geprobeerd, maar meneer vond het niks. Bleeren en happen. Het leek wel alsof ie de hele tijd mijn borsten rook waardoor hij ging zoeken en happen. Hij vond het niks in ieder geval. Misschien moet ie er even aan wennen?

Hebben jullie toevallig ook zo'n ding en moesten jullie kleintjes er ook even aan wennen?

ps. omdat ie zijn hoofdje nog niet zelf overeind kan houden (hij is bijna 6 weken) moet ie wel  met zn gezicht naar mij toe gedragen worden.
Wanneer kunnen de meeste babies eigenlijk hun eigen hoofdje omhoog houden?

Hoi
ik zag dat jullie baby net zo oud is als Patrick van ons. Ook van 30 juli. Je mag vanaf 6 weken de draagzak gebruiken zolang je het hoofdje maar ondersteunt. Ook al kan hij z'n hoofd optillen de spieren zijn nog niet sterk genoeg om langere tijd zijn hoofd op te tillen. dus altijd opletten met wandelen.
Ik wil van het weekend gaan proberen wat hij ervan vindt. ben benieuwd.

Een ander vraagje. Hoeveel voeding krijgt jullie zoon? Of geef je bv?
groetjes sacha

Haai,

Hij gaat er nu al af en toe in en zolang hij een speentje krijgt gaat het prima. Hij valt er namelijk lekker van in slaap. Ik doe het nu nog maar heel kort zodat we allebei een beetje kunnen wennen. Tis namelijk ook best zwaar voor je eigen schouders.

Wat leuk, op dezelfde dag geboren.
Ja qua voedingen zitten we helaas nog steeds op 7 a 8 voedingen. Ik geef bv en savonds krijgt ie een flesvoeding van mijn vriend. Hij krijgt dan ongeveer om:

6.00
9.00
12.30
16.00
19.30
23.00
03.00

Ik zou eigenlijk best wel naar minder voedingen willen (vooral die van 3.00 uur snachts zou er wel uit mogen) Maar ja......ik weet natuurlijk niet hoeveel hij uit mijn borsten krijgt. In het flesje om 23.00 krijgt hij 135 ml wat hij niet volledig opdrinkt. Misschien omdat hij dan slaperig is?

Anyway...ik worstel hier wel mee, want op het pak van Nutrilon staat bijvoorbeeld ook dat babies van 4-5 kilo wel 165 ml mogen verdeelt over 5 of 6 voedingen.
Dus ik twijfel of meneer wel genoeg binnen krijgt per keer.

Hoeveel krijgt die van jou dan?

Terug
Bovenaan