wennen aan het idee?

Woensdag heb ik de 20 weken echo gehad.Nu weet ik wel dat iedereen het neer zet,  maar ik  doe  het  toch ook eventjes! Ik ben gewoon zo blij!
Voor zo ver ze kon zien was alles in orde.
Hartje, hersentjes geen hazenlipje   geen open ruggetje enz.
Dus ik was wel erg opgelucht!
De kleine wilde op het laatst de beentjes niet aan de kant doen, zodat we konden zien wat het is...
Na wat schudden en gewiebel gingen de beentjes toch de lucht in.
En we krijgen een jongetje...
Ik moet nog erg wennen aan het idee.
Gewoon dat ik het weet wat voor geslacht de kleine heeft.
Ik heb er een nacht niet van kunnen slapen.
Stiekem had ik een beetje gehoopt op een meisje, maar een jongetje is net zo welkom natuurlijk.
Ik heb gewoon het idee dat jongetjes niet zo knuffelig zijn.
Ik ben namelijk zelf een knuffelbeer en had echt het idee om met een meid wel te kunnen knuffe en met een mannetje niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan ik met een jongetje ook gezellig knuffe of moet ik dit idee maar echt laten varen?

Groetjes Ilse

Gefeliciteerd met jullie zoon op komst!
Is ook even wennen om het te weten, maar ik vond het wel super toen we het bij de 2e hoorden (ondanks dat we al een zoon hadden direct na de echo doorgelopen naar de H&M voor een blauw setje haha). Nu weten we het niet omdat onze kleine tot 2x toe niet prijs wou geven wat er achter die beentjes zit.

Voor wat betreft dat knuffelen: ik heb 2 zoons nu en dat zijn me toch een stel knuffelkonten! Dat begint al bij het wakker worden, eerst een kus en een dikke knuffel. De oudste is nu 4 en hij kan zo heeeeeerlijk tegen me aan komen hangen op de bank. Lekker met een boekje erbij..... dus aan knuffels hier echt geen tekort!
En als ik mijn moeder moet geloven (en waarom zou ik dat niet haha) was ik als meisje het minst knuffelig thuis... ik kon gewoon niet het geduld opbrengen om 2 sec. stil te blijven zitten behalve als ik ziek was.

Denk dat het heel erg karakter gebonden is of je kindje straks een lekkere knuffelaar is of niet. Sommige kindjes zijn wel 'schoteriger' dan anderen dus afwachten.... en natuurlijk enorm veel knuffelen als hij nog heel klein is, dan vinden ze het allemaal lekker .

groetjes,
Marije

Gefeliciteerd!! Super leuk!!
Het ligt denk ik idd aan het kind zelf!
Mijn zoontje is ook super knuffelig! Heerlijk!! Het gaat de hele dag door!! hahaha soms wordt ik er gek van.
En het zijn vaak de jongetjes die later met hun moeder willen trouwen!!!

Bij mijn zoontje was ik er trouwens ook van overtuigd een meisje te krijgen.......heb ook wel even moeten wennen, maar het is echt super leuk!!!

Hoi hoi,

Wij krijgen ook weer een jochie,dus in totaal 3...Heerlijk
Knuffelen kunnen ze ja,maar ligt er ook aan hoe je ze zelf opvoed,veel knuffelen enz.
Hier hebben ze er wel eens behoefte aan,dan komen ze uit zich zelf effe op mama af :D

Groetjes Franny

Hoi meid, geweldig nieuws dat alles goed was en dat je een jongetje krijgt is hartstikke leuk. Ik heb een meid en een jongen en ik kan je dit vertellen ze zijn beide knuffelig maar mijn zoon is echt een moederskindje hoor en knuffelt me af en toe helemaal gek. Nog meer dan mn dochter. Dus....die vlieger gaat niet op in veel gevallen zijn jongens juist echt knuffelaars.

Heel veel succes met wennen.

Komt vast helemaal goed.

Groetjes Petra

Terug
Bovenaan