Hanna is gister en vandaag twee keer een half dagje aan het wennen op de créche. Gister was ze wel wat van slag. Ze had in de box geslapen en in de schommelstoel, maar met al die geluidjes om haar heen is dat niet echt rustig. Ze heeft gekletst en gelachen met de juffen. Ze heeft genoeg gedronken en ook nog even in een echt bedje geslapen. Maar al met al waren ze helemaal onder de indruk van mn mooie dochter. Thuis was ze moe, heeeeel moe. Tijdens het slapen nog een scheeuw en een huiltje en later op de middag eigenlijk te moe om te drinken of te spelen.
Ik ga ondertussen natuurlijk niet nagelbijtend wachten tot ze weer thuis komt, ben lekker wezen shoppen. En vandaag nog even naar de kapper en een babyschaal kopen voor mn fietskar want met maxicosi vind ik toch onhandig.
Hoe gaat het bij jullie eerste dagen op de opvang?
Ik ga ondertussen natuurlijk niet nagelbijtend wachten tot ze weer thuis komt, ben lekker wezen shoppen. En vandaag nog even naar de kapper en een babyschaal kopen voor mn fietskar want met maxicosi vind ik toch onhandig.
Hoe gaat het bij jullie eerste dagen op de opvang?