Wennen

Hallo Meiden,

Wel even wennen hoor dit nieuwe forum, het wordt direct de rustigste dag op het forum. Het inloggen duurde best lang, volgens mij probeert iedereen in te loggen. Het kan zijn dat er bij mij een achternaam bij komt te staan, die naam is uit de lucht gekregen, het lukte me anders niet in te loggen.

Ik zit nog steeds ziek thuis, als ik niet ziek zou zijn zou ik waarschijnlijk ook thuis zijn, want er ligt hier toch wel 30cm sneeuw, mooie wereld hoor.

Ik hoop dat iedereen dit gauw kan vinden. A.s Nod-ers heel veel succes, zit de spanning er flink in. Ik voel eigenlijk dat mijn ongi er wel aan zit te komen maar toch die laatste dagen blijven spannend.

F. super dat je echo goed was. Het gaat nu helemaal goed komen.

Liefs
Biate

Hai Biate,
Nou ik vind het forum zoals het eerder opgezet was veel overzichtelijker, maar goed.
Gisteren of eergisteren had ik een berichtje voor je achter gelaten, maar die zal wel verdwenen zijn.
Jammer dat je "voelt"dat de ongi eraan zit te komen. Ik heb goede hoop dat de red devels aan mij voorbij gaan deze maand, maar dat weten we pas over 2 dagen.
Leuk he die sneeuw, we zijn net even een uurtje in de straat sneeuwballen aan het gooien geweest. Het kind in ons kwam helemaal boven.
We houden elkaar op de hoogte.
Liefs Annnemarie

Terug
Bovenaan