Wens 2e kindje / hoe lang "ontpillen"?

A

Anoniem

Guest
Ik heb al een geweldige dochter van 3 jaar en na veel wikken en wegen hebben we recentelijk toch besloten dat het wel heel leuk zou zijn dat er een broertje of zusje zou zijn voor onze meid ... Ik maak mijn laatste pilstrip nog af en dan stoppen we.

Ik heb altijd een zeer onregelmatige menstruatie gehad. Wat is de kans dat ik dat nu weer heb en hoe lang, voordat mijn normale cyclus weer op gang is gekomen?

Hallo MamaNinthe,

Ik heb zelf een zoon van 2 en half en wij hebben besloten ook voor een tweede te gaan, ik ben in Juli gestopt met de pil en heb toen telkens een cyclus van tussen de 28 en 30 dagen gehad. Toen afgelopen januari ineens na 21 dagen en de maand erop was/ben ik zwanger. Dus het is bij ons na 8 maanden raak. Ik heb wel gelezen dat bij de ene vrouw de cyclus sneller terug komt dan bij een ander, maar ook zonder al te veel plannen kun je natuurlijk gewoon lekker "klussen" haha.
Succes in ieder geval!

Wendy

hoi,

ook ik ben bezig met een 2e. voordat ik zwanger was van esmee (nu 17 maanden) had ik keurig een cyclus van 29 dagen. nu we bezig zijn voor de 2e is het een zooitje qua cyclus betreft. dan 3 weken, dan weer 2 en heb zelfs ook 5 weken gehad. ben nu weer ongi geworden na 3 weken.aaaargh. ook gaan we nu ronde 8 in, bij esmee was het na 6 maanden raak. dus niks van te zeggen

hoi,

ook ik ben bezig met een 2e. voordat ik zwanger was van esmee (nu 17 maanden) had ik keurig een cyclus van 29 dagen. nu we bezig zijn voor de 2e is het een zooitje qua cyclus betreft. dan 3 weken, dan weer 2 en heb zelfs ook 5 weken gehad. ben nu weer ongi geworden na 3 weken.aaaargh. ook gaan we nu ronde 8 in, bij esmee was het na 6 maanden raak. dus niks van te zeggen

Terug
Bovenaan