Wens ervaring barrehus wolvega

Na bijna 2 jaar in het traject te zitten en bij 2 ziekenhuizen het gevolg te hebben eerst 6x iui nu een jaar in een ander ziekenhuis ivf behandelingen en weer een mislukte poging heb ik niet echt meer vertrouwen erin dat het hier gaat lukken ga er de laatste tijd steeds met een raar gevoel weg dus tijd voor wat nieuws het is onze laatste poging anders moeten we het zelf betalen heb er wel vaker over gedacht maar vonden het toch best ver rijden maar nu weet ik hoe het allemaal gaat en denk ik dat het wel te combineren is met werk wie heeft ervaring of kent iemand zou het graag horen Gr Caroline

Hoi Caroline! Wij zijn momenteel in behandeling bij Nijbarrahus, tevens ook mijn enige ervaring. Ze denken erg met je mee en gaan net een stapje verder dan een regulier ziekenhuis. Ik heb gelijk een HSG en hysteroscopie gehad en heb ik het NK- en plasmacellen onderzoek gedaan (vanwege 2 miskramen). Ik krijg nu andere medicatie + meer medicatie vanwege te hoge NK cellen. Ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Ik wilde bijv. een extra echo en dan vinden ze dat gelijk goed. Ik zou het aanraden, maar heb dan ook geen ervaring met andere ziekenhuizen. Heb mij nooit verdiept in slagingspercentages, dus dat weet ik ook niet. Mocht je meer vragen hebben, stel ze gerust! Hopelijk heb je er iets aan. Groetjes!

Hoi fijn dat er iemand ervaring heeft wij zijn nu 2 jaar in het ziekenhuis en ze zoeken verder niks uit waarom het niet lukt ze zeggen steeds alles is goed waarschijnlijk de leeftijd maar nu lees ik dat ze dus daar meer onderzoek doen dat klinkt wel.goed heb het er ook wel eens over gehad maar ze zeggen dan dat niet vaak de oorzaak word gevonden over dat plasma onderzoek hadden ze het niet gehad 31 jan hebben we een intake hopelijk dan snel een vervolg afspraak bij hun het klinkt in elk geval veel belovend succes met je behandelingen en hopelijk snel positief nieuws bedankt voir je berichtjes

NK- en plasmacellen doen ze alleen als er een indicatie voor is, dus ik weet niet of dat voor jou ook zo is. Bij ons is een duidelijke oorzaak, maar ik weet okk dat dit niet bij iedereen gevonden wordt. Je kan altijd vragen stellen en de situatie voorleggen. Zelf onderzoek doen en aandragen heeft mij ook geholpen om verder te komen. 

Dankjewel & jullie ook veel succes!

Hoi Oliviaatje,
Ik ben ook met een orientatie bezig voor een overstap naar een kliniek in het noorden van het land ivm een verhuizing. 
De slagingspercentages heb ik al bekeken van de ziekenhuizen en ook nij barrahus. De persoonlijke benadering van nij barrahus spreekt mij wel erg aan, maar slagingspercentages vind ik ook wel weer belangrijk. Dus zit nog heel erg in een dubio. 
Mag ik vragen welke behandeling jullie hebben gehad (IUI, IVF, ICSI, iets anders?) En welke resultaten jullie hebben? 

Hoi Zwindo,
Wat goed dat je dat bekeken hebt. Heb ik nooit bij stil gestaan. Kloppen de verhoudingen ook in vergelijking met andere ziekenhuizen? Omdat hier relatief minder patiënten en dus minder behandelingen + resultaten zijn? Ben erg benieuwd. Want waar zou dat aan kunnen liggen, een lager slagingspercentage. 

Wij hebben 7 keer IUI gedaan, 3 keer zonder medicatie en 4 keer met. Daarna over gegaan op ICSI, eerste poging 2 embryo's en 2 keer een miskraam. Daarna dus NK- en plasmacellen onderzoek, veel te hoge NK waarden. Momenteel bezig met tweede ICSI poging; andere medicatie dan eerste keer, extra utrogestan en krijg prednison vanwege NK uitslag. Nu weer afwachten en hopen!?

Hoi Oliviaatje,
Er was gisteren een digitale informatieavond waar ik bijaan ben gesloten. Ondanks dat het veel herhaling was over hoe de verschillende mogelijkheden werken, was het ook zeker informatief over hoe ze dit bij Nij Barrahus doen. Uiteindelijk presenteerde ze ook hun cijfers van de laatste jaren. En zoals ik dacht waren die in een stijgende lijn en beter dan de cijfers die je nu op internet kan vinden die toch weer van een aantal jaar geleden zijn. Dit stelde mij in ieder geval weer erg gerust. Ze doen inderdaad ook nog veel aanvullende onderzoeken en kijken echt heel goed naar de persoonlijke situatie van een stel. Mijn man en ik hebben daarom besloten om een intake in te gaan plannen. 
Jij nog heel erg veel succes met jullie 2e ICSI poging! Hopelijk met een mooie goede plakker. 

Hoi ik heb de informatieavond ook meegedaan idd veel was al bekend maar ze doen net even wat meer moeite voor je als stel ze kijken echt naar de situatie wij hadden al een intake gepland maar na dit ben ik helemaal overtuigd dat we de goede stap hebben genomen

Terug
Bovenaan