<p>Hallo,</p><p>Ik ben trotse moeder van 2 dochters. Vroeger droomde ik altijd van een gezin met 3 kinderen. Mijn man voelde zich na 2 compleet, maar hij weet dat ik de wens koester voor een derde. <br />Hij geeft nu wel eens aan dat hij “aan het idee begint te wennen”. Enerzijds fijn, anderzijds voelt dat niet echt als de basis om aan een derde te beginnen. Op zich is dit ook hoe keuzes bij hem tot stand komen. Waar ik keuzes maak op gevoel en intuïtie, vindt hij het moeilijk om die toe te laten en kiest veel rationeler.De praktische argumenten als auto en huis verbouwen zijn ook de revue al gepasseerd. Daar is financieel ruimte voor, alhoewel ik me ook realiseer dat het niet ideaal is. Naast de praktische bezwaren (die dus zeker op te lossen zijn), speelt bij ons ook twijfel omtrent de belasting op ons en de andere meiden. We hebben het tenslotte nu goed, zijn gelukkig met ons gezin. Waarom verlang ik dan toch naar meer? <br />Herkent iemand zich in deze struggle? <br />Ik ben op zoek naar moeder in hetzelfde schuitje of die in het zelfde schuitje hebben gezeten. <br /><br /></p><p>Bedankt! </p>