Wens voor een tweede kindje

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Wij hebben de wens voor een tweede kindje. Ik ben net gestopt met de pil, wij hebben een zoontje Milan hij is geboren in december 2011. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie wens zo snel mogelijk in vervulling mag komen.

Liefs

Welkom bij de club! Leuk dat steeds meer dames zich hier aanmelden! Wij zijn ook net gestopt met de pil, vind het toch wel weer op een leuke manier erg spannend! Ons zoontje is van aug 2011, hij vind het vast leuk om grote broer te worden ;)
Succes en hopen dat we allemaal snel zwanger zijn :D

Hey! Leuk ook een dec.2011. Zat je toen ook op het forum?? We hebben met een groep nog steeds leuk contact via Facebook..

Succes! Hopelijk mag je binnenkort een positieve test in hadden hebben! X

Welkom Karo! Leuk dat er allemaal 2011 mama's gaan voor een tweede. Blijkbaar is anderhalf à twee jaar na de geboorte van de eerste toch een kriebelmoment bij de meesten :) Hoop dat dit vruchtbare maanden gaan zijn en dat je wens gauw in vervulling gaat.

ik zou nog eentje bij, want ik ben sinds maart gestopt met de pil, we hebben een dochtertje van 3 half jaar, wordt in december 4 jaar. we zijn bezig met tweede kindje doen, vooral zwangerschaptest zijn niet positief, nog keertje proberen gaan we pas als menstruatie uitblijft is...

van esther

Succes! Ik heb een dochterje die in juli 2011 is geboren. Wij willen voor een 2e gaan :) Dus afwachten...

Terug
Bovenaan