D Daycey dec 21, 2012 #1 Bij deze wil ik iedereen een super mooie kerst en een nog mooier 2013 wensen! Allemaal hebben we iig een mooi begin van de zomer! Dat we allemaal maar een mooi wondertje in onze armen mogen houden in juni. Liefs Daisy
Bij deze wil ik iedereen een super mooie kerst en een nog mooier 2013 wensen! Allemaal hebben we iig een mooi begin van de zomer! Dat we allemaal maar een mooi wondertje in onze armen mogen houden in juni. Liefs Daisy
A Anoniem Guest dec 22, 2012 #2 Zeker te weten, voor jou en iedereen op dit forum inderdaad een fijne kerst en een heel mooi 2013 met een vooral gezond kindje ergens in juni!! Liefs
Zeker te weten, voor jou en iedereen op dit forum inderdaad een fijne kerst en een heel mooi 2013 met een vooral gezond kindje ergens in juni!! Liefs
A ANONYMOUS_USERNAME dec 22, 2012 #3 Ik wens jullie allemaal ook fijne kerstdagen en een liefdevol en gelukkig nieuwjaar! zonder veel kwaaltjes! Liefs!
Ik wens jullie allemaal ook fijne kerstdagen en een liefdevol en gelukkig nieuwjaar! zonder veel kwaaltjes! Liefs!
A ANONYMOUS_USERNAME dec 23, 2012 #4 Ook ik wens iedereen een mooie kerst en een heel gelukkig nieuwjaar! Liefs