Wenser en Bosbesje

Meiden gefeliciteerd met jullie zo lang gekoesterde zwangerschap! Mochten jullie denken jeetje ken je niet meer..
In 2011 zaten we hier redelijk vaak te kletsen. Totdat ik in november 2012 (eindelijk) een positieve test in handen had.
Inmiddels ben ik moeder van een prachtige dochter die alweer 1 jaar word deze maand. Ergens begint het weer te kriebelen nog een keer voor een 2de. Daarom dacht ik zal eens kijken op het forum waar ik toen zoveel aan gehad heb.
En zag jullie namen voorbij komen, er schoot even door mijn hoofd, ach nee, is het die meiden nog niet gegund.. Maar gelukkig bleek die gedachte niet waar!
ik wens jullie heel veel geluk toe in jullie zwangerschap en dat jullie maar een pracht wonder op deze wereld mogen zetten.
Veel veel liefs,
Mar1985

Ha wat leuk, een oude bekende hoewel ik diep moet graven. Inderdaad in mei/juni 2011 begonnen, vol verwachting en enigszins bang dat t lang zou duren. Ik april 2014 had ik dan eindelijk de felbegeerde tweede streep te pakken. Na 6 IUI's, in afwachting van IVF en ineens spontaan zwanger. Heel bijzonder, en nog steeds kan ik het bijna niet geloven. Maar inmiddels 21 weken zwanger, behoorlijk wat geschop in mijn buik waardoor ik dagelijks wordt herinnerd dat het echt waar is.
Ik wil je alvast heel veel succes wensen met weer zwanger worden. Ik kijk niet zo veel hier, omdat het rustig is op 'als het langer duurt' dus zie niet alles direct ;-)
gr. Wenser

Er zijn er ook praktisch niet meet die onder de als het langer duurt vallen denk ik. Gelukkig is dat lijstje in korte tijd bijna geheel weggestreept.

Ik kan me nog wel herinneren mar1985. Ik heb het forum eigenlijk nooit verlaten hahahahah. Zit hier al vanaf 2010.

Nee alleen pxtd... nog, maar die zie ik hier niet meer. En jij natuurlijk supertje, helaas. Maar in je eentje kletsen is ook niet alles ;-)

Idd pxtd zij was al jaren bezig.. Leuk om jullie weer gesproken te hebben en ook jij supertje, jij bent dus als 1 van de weinige nog niet voorzien van een plakker? Nou meid ik hoop voor jou dat je ons snel mag volgen.
Ook ik hoop dat ik voor de 2de niet zo lang hoef te wachten en hopen. Maar de tijd zal het leren. Eerst wil ik in december eindelijk weer eens een borrel drinken met mijn verjaardag en dan als verjaardagkado aan mijzelf gaat de pil de deur uit en dan zien we wel wat de toekomst brengen gaat.
Ik wens jullie nogmaals al het goeds toe! En supertje wie weet spreken wij elkaar snel weer op het andere forum.. Maar voor jou hoop ik het stiekem niet..

Lol wenser dat gaat wel maar ik sla van die slappe kwats uit tegen mezelf hahahaha. Ik mag niet klagen hoor Aug12. Wenser en ik begonnen ongeveer gelijk voor een tweede en ik ben inmiddels bezig voor een 3e. Dat wordt in november 2 jaar. Dus valt op zich mee.

Inderdaad PXDT44 heb ik al in maanden niet meer gezien hier. Ik denk dat ze zich er bij neergelegd heeft.

Terug
Bovenaan