@wenser

ik zag dat je ronde 22 in bent gegaan, helaas, wel k*t. Kan niet anders zeggen. Hoop dat ze snel iets gaan doen want dit is niet fijn voor je/jullie.
Het is moeilijk maar houdt hoop meid!!!

Spreek je weer.

Ik moet as maandag weer naar gyn, wil nu wel eens weten waar ik sta, heb er genoeg van dat eeuwen wachten, en jij kan erover meepraten dat wachten. Maar we houden moed en hoop, hoe moelijk ook. Het helpt me wel dat ik niet de enige ben.

Gr Wendy

Ja helaas, het is weer zo ver. Flink de balen in. Ik weet nog niet wanneer wij contact op gaan nemen voor vervolgonderzoek, wat mij betreft nu, maar mijn man wil nog even wachten en eigenlijk omdat ik nu redelijk relaxed ben vergeleken met de tijd in het ziekenhuis. Hij heeft wel gelijk, ik zit nu wel beter in mijn vel, maar ja ik ben wel 30 inmiddels en bijna 31!

Van t weekend nog maar even over hebben, ik wil eigenlijk over 1 of 2 maandne wel weer naar t ziekenhuis, voor evt. kijkoperatie en anders IUI. Waar zit jij ju, nog in ronde 21?
Ik loop iets in op jou denk ik omdat ik zo kort zit, 21-25 dagen.

We houden contact! Jammer dat iedereen elkaar een beetje is kwijtgeraakt he?

gr.
Wenser

Ja helaas, het is weer zo ver. Flink de balen in. Ik weet nog niet wanneer wij contact op gaan nemen voor vervolgonderzoek, wat mij betreft nu, maar mijn man wil nog even wachten en eigenlijk omdat ik nu redelijk relaxed ben vergeleken met de tijd in het ziekenhuis. Hij heeft wel gelijk, ik zit nu wel beter in mijn vel, maar ja ik ben wel 30 inmiddels en bijna 31!

Van t weekend nog maar even over hebben, ik wil eigenlijk over 1 of 2 maandne wel weer naar t ziekenhuis, voor evt. kijkoperatie en anders IUI. Waar zit jij ju, nog in ronde 21?

gr.
Wenser

gr.
Wenser

Ik zit nu ik dacht in ronde 21, moet morgen naar gyn. Maar dat eeuwenlang gewacht ik word er neit goed van.
En zeker als dan mensnen zeggen, maar jij hebt er gelukkig al 1. Net of dat wat uitmaakt, maar ja.

Ik wordt ook bijna 31 wat een toeval, ik 21 okt. Ik zei al tegen mn man, ik ga terug, ik word gewoon 29, hahaha.

Ik denk niet dat jij kijkoperatie dan krijgt want alles was toch goed, ik hoop voor jou dat ze verder gaan dan dat.
|Wel shit dat je zon korte cyclus hebt, maar wordt toch wel langer of niet???

En zeker jammer dat we iedereen zijn kwijtgeraakt, op dat andere forum van zwanger worden, ken ik eigelijk helemaal niemand, lees wel mee en af en toe schrijf ik wat, maar voor de rest niets.

ik ga effe eten, spreek je hopelijk snel weer.

Gr WEndy

pff ik zie nu dat dat bericht 3 x was geplaatst en ik dacht dat het helemaal niet was geplaatst en wilde t vandaag nog eens proberen haha.

Toevallig dat we idd bijna evven oud zijn, alleen wordt ik in febr. 31.

Mijn cyclus wordt wel weer langer, maar max 25 dagen, dus nog niet super. Ik weet neit of dat schadelijk is, maar mijn ei is altijd juist best wel laat. Dus misschien gaat t in de 2e helft wel fout? Wat zijn die maanden toch lang he, zelfs met een 'korte cyclus'. Als ik dan weer ongi ben dan denk ik: weer bijna 4 weken wachten en dat al 21 x. Nou ja, we kunnen niet anders toch?

Ik denk toch wel dat ik een K.O. krijg, om helemaal uit te sluiten dat het geen endo is, want dat is bijna standaard volgens mij. Ze kunnen niet alles zien op de HSG heb ik mij laten vertellen. Maar ik denk dat dat het niet is eigenlijk, eerder iets hormonaals of iets mis met de eitjes ofzo. Ik heb wel het gevoel dat het bij mij ligt en ben af en toe echt boos op mijn lichaam. Mijn man vindt dat stom en ik krijg dan echt op mijn kop...

Wel goed dat hij soms even aan de rem trekt hoor trouwens. Voor hem is t ook zwaar want hij moet mij ook nog troosten en wil sterk blijven voor mij. Maar soms zit hij ook in de put en dan probeer ik hem weer te troosten, zo blijf je een beetje in evenwicht ;-).

We houden elkaar op de hoogte! Sterkte bij de gyn weer...
Wenser

Vandaag bij gyn geweest, en jawel hoor heb wat meer duidelijkheid, wil het toch wel eens weten ipv altijd zeggen ik heb er vertrouwen in want je hebt er al 1. Maar ja nu is anders. Dus als het in dec nog niet gelukt is dan gaan we over op inseminatie. Dus spannende maanden, maar wel iig fijn da tik nu zekerheid heb.
Het rare was ook nu bij inw echo ik heb laatste half jaar dag 17 mn ei en nu zit ik op dag 16 en heb hem al gehad, erg vreemd. Maar ja we zien wel. Wel vandaag ontzettende buikpijn en als dat al niet genoeg is ligt mn opa op sterven, dus erg fijn allemaal.

Hoe is het met jou?

Gr Wendy

Jeetje meid, ik had al in het bovenstaande forum op je iui bericht gereageerd, maar lees hier nu over je opa. Veel sterkte meid.

Wel apart van je vroege ei, heb je op tijd geklust?

gr.

Wenser

Terug
Bovenaan