@wenser

A

Anoniem

Guest
hoi meid,

t'is wel even geleden dat ik op dit forum ben geweest, maar zag je naam een paar keer voorbij komen. Herinner me jou van het zwanger worden forum en als ik het goed lees ben je nu eindelijk zwanger???? dat zou wel helemaal te gek zijn. Hoop dat je dit leest, ben benieuwd naar je verhalen..

groetjes polleke
21 weken

Hai Polleke,

Ik had nog eens gereageerd op een berichtje war ik jouw nam zag staan, inderdaad met goed nieuws. Het is nog heel pril, ik zit nu op 6 wk 2 dgn. Over 2 weken en 2 dagen de eerste echo, daar wacht ikmet spanning op.

Jij ben inmiddels al op de helft, super joh!

Wij hebben het hele onderzoeksmolen gehad en toen voor ene paar maanden naar nhuis gestuurd. De zondag voordat ik dinsdag een vervolgafspraak had, had ik de positieve test in handen. Dus het is verder helemaal natuurlijk gegaan.

Fijnn!

Hou je op de hogte. Hoe voel jij je?

gr.
\Wenser

he hallo,

ik vind dit forum een beetje lastig omdat alles door elkaar heen staat, ik zit veel op babybytes.nl Vind ik persoonlijk een hele leuke site, je moet maar eens kijken daar...

maarre helemaal super joh, wat een goed nieuws. Je hebt er zo lang op moeten wachten! Hoe voel jij je? eerste tijd is inderdaad wat onzeker, tis zo heerlijk als je de eerste echo krijgt, die had ik al met 6 weken en dan zelfs zie je al een hartje kloppen, wat een wonder en geluk zeg..

ja ik inderdaad op de helft, het gaat heeeeeel snel! ik geniet volop, nooit echt last gehad van kwalen, dus voel me super. vorige week 20 weken echo gehad, dat is zo bijzonder!! en we weten niet wat het gaat worden...blijft een verrassing, we zijn al zo blij dat het zo heeft mogen zijn...

nou heel veel geluk en ben benieuwd naar je eerste echo...

groetjes

ik zal er eens een kijkje nemen binnenkort, mar dan zou dat al mijn derde forum zijn. Je blijft toch wat forumgenootjes volgen ;-)

Dus ik weet niet of ik daar ook ga meeschrijven.
Fijn dat het zo goed gaat. Hier ook, alleen moe en snel buiten adem merk ik.
Ik zal zo blij zijn als ik die echo heb gehad.

groetjes
wenser

...ja snap ik! als je eenmaal het hartje hebt gezien, ben je opgelucht! komt vast helemaal goed!

op dat forum schrijf je in de week waar je in zit, krijg je heel veel babyinfo en plaatsen mensen fotootjes e.d....superleuk!

doe het lekker rustig aan, neem je rust en die hele grote vermoeidheid verdwijnt vanzelf weer...

ik zelf vind dit één vd mooiste dingen in m'n leven!!

groetjes

Terug
Bovenaan