@Wenser

Nee hoor, we waren met vakantie (das wel goed nieuws natuurlijk), maar daar is de ongi gewoon mij op komen zoeken. En ook te vroeg om deze ronde met IUI te kunnen starten, want ik had dan dag 3 al in NL moeten zijn en dat was ik niet. Weer een verloren ronde dus.

Helaas....

Ooooo balen balen balen, het was je zo gegeund! En inderdaad dubbel vervelend dat je nu ook nog je IUI mist. Maar goed misschien is die verplichte pauze wel even precies wat je nodig hebt! Succes ermee!

Ja alleen is het de vierde ronde dat we 'pauze' hebben. Eerst vakantie van de kliniek, toen een hysteroscopie waardoor ik te laat was om te starten, Toen was het de ronde waarvan het staartje in mijn vakantie in het buitenland viel. Aangezien ik pregnyl moet spuiten na mijn IUI en dat gekoeld moet blijven, kon ik die ronde dus ook niet. En toen te vroeg ongesteld dus niet op tijd voor IUI. Al met al 4 maanden verder ;-(

Oh wat rottig zeg!!! Ja, wij hebben begin dit jaar ook zo'n tijd gehad. Heel irritant want dat wachten is vreselijk. Nou in ieder geval succes ermee (hier trouwens ook weer een ronde verder :((

Terug
Bovenaan