Went het nou nooit?

A

Anoniem

Guest
Na 33 rondes (18 bij eerste kindje en nu al weer 15), zou ik nu toch beter moeten weten:

- nee, het heeft geen zin om je druk te maken voor je NOD;
- ja, je lichaam houdt je voor de gek;
- nee, het helpt niet als je vaker naar de WC gaat;
- ja je kunt alleen maar WACHTEN!

Maar t went nooit...
Wenser

Nee idd het went nooit...... Vind het eigenlijk alleen maar erger worden hoe langer het duurt.

Sterkte met wachten!

idd heel herkenbaar... en zoals beauty27 zegt het lijkt elke ronde alleen maar erger te worden want hoe langer het duurt hoe meer hoop ik verlies dat het gaat lukken....

sterkte met wachten

Jij ook heel veel sterkte met wachten.

Ik mag ook nog tot vrijdag geduld hebben.

Toch een fijn weekend gewenst

Groet

Anne1stein

Hoi Wenser,

Je went er echt nooit aan.
Wij zijn nou 11 jaar en 2 maanden bezig voor ons
eerste wondertje, maar nog steeds niets, en een raadsel waarom het uitblijft.
Er zijn een paar kennissen die mijn hebben verwezen naar: Agnus Castus dat zijn druppels die de ontvruchtbaarheid aanpakt bij vrouwen zeggen ze. Vroeger gebruikte de monniken het bij ontvruchtbare vrouwen in een klooster.
Dus sinds een week zit ik aan die druppels.
Duimen maar weer.
Heel veel s6 allemaal

xxx

Dank je wel pxdt44, ik had het op het 'langer duurt' forum gelezen en toevallig vd. week ook gekocht. Wie weet. Maar ik wacht tot mijn nieuwe cyclus, want het schijnt weer neit zo goed te zijn als je evt. zwanger bent.

Gebruik nu ook teunisbloemolie. Mijn cyclussen zijn nl al niet zo lang en mijn eisprong laat, dus dat zou best wel eens de oorzaak kunnen zijn...

Gr.
Wenser

Volgens mij is mijn lichaam zich al weer aan t klaarmaken voor ongi, mijn borsten worden slapper, mijn humeur is niet echt om over naar huis te schrijven en ik heb krampen.

Nog 2 dagen....

Terug
Bovenaan