werd deze ochtend wakker en......

besefte dat we er vannacht niet uit hoefde voor een flesje ons manneke heeft voor het eerst doorgeslapen en hoe van gisteravond half 11 tot half zes ik voel me als herboren hoop niet dat het eenmalig is hihi

lekker hé??? maar ook best wel schrikken de eerste keer hahaha...

Wij zijn weer gezegend deze keer, Lasse sliep bij 9 dagen al 6 uur door en vanaf dat hij 3 weken is 8 uur per nacht.
Hij is nu 4,5 week en moet hem nu zelfs wakker maken 'smorgens...best zielig voor....hem....ok ook voor mama hahaha....

Liefs Randy

heerlijk ja dat doorslapen onze andere 3 deden dat al vanaf de kraamweek dus voor ons was dit erg wennen maar goed heeft ook wel wat een nachtvoeding heerlijk saampjes geen ander kids klein nachtlampje erbij ik geniet er ook wel weer van moet ik zeggen maar van een goede nachtrust ook haha
wat een luxe hebben jullie zeg lijkt me ook wel lekker ja maar hoe doe je dat dan met de flessen overdag?

ooh meiden,wat heerlijk zeg.
randy wat een genot zeg.ik denk dat ik zelf dan wakker ben.
ondanks me 3de kind schrok ik toen ze 5 uur lang weg bleef.
geven jullie bv of kv.
gister is ze van 21.30 tot 2.30 weg gebleven.maar andere nachten is het gewoon om de 3 uur.
ik schrok me rot,hoe laat is het?????
enige wat ik toen dacht, oh heerlijk.maar ik was daarna wel klaar wakker.maar ja daarna kwam ze weer om half 6 en toen ik weer in bed stappen kwamen de bouwers al!!! kon ze wel schieten.
hoop nu ook dat ze weer zo´n nacht gaat maken.
soms denk ik wel eens dat het aan de borstvoeding ligt.omdat het licht verteerbaar is.avonden komt ze heel vaak voor drinken.blijkbaar niet om de nacht mee door te komen.
ze is nu 3 weken dus ik moet ook niet veel verwachten van me stuitekindje. haha ja zo noem ik haar weleens.ze blijft maar met haar benen optrekken,en als ze bij me ligt gaat weer in een stuithouding liggen.
zal voor jullie duimen dat het weer gebeurd aankomende nacht.
gr marjan

hoi hoi
mijn meid krijgt fv en komt ook nachts om de 3 uur (1mnd oud),, ze oefent al wel met om de 4 uur maar helaas nog niet goed doorgezet.
gistermiddag kwam ze na 4,5 uur, maar ja toen lag ik niet te slapen grrr als ze vooraf nou even aangeeft: he mams ik ga lang slapen, doe jij ook snel een dutje?
vannacht extra krampen, van 3-5 rondgelopen met haar, uiteindelijk rustig genoeg voor de schommelstoel (motor kapot dus handmatig) en eindelijk kon ik slapen rond half 6, tot ze om 7 uur wakker werd voor voeding grrrr
vanmorgen lekker badje genomen met warme melk na en nu hopen dat het weer wat rustiger wordt, ik wil bijtanken. maar nog 1 nachtje en dan kan paps helpen, die is toch tot 4 uur avonds wakker (gamen)en dan ga ik lekker om 21 uur het bed in, Mara in de box vlakbij de pc en papa :) paps moet zich maar alleen redden.

Het is echt een genot dat onze kinderen ons zo laten slapen...en ik weet dat wij daar zeer gezegend mee zijn, ze hebben dezelfde hobby als papa en mama.......SLAPEN!!! hahaha....

Nova slaapt ook tot half 9-9uur ook als ze netjes om 7 uur op bed gaat....

Lasse krijgt om de 4 uur een fles, nu met kunstvoeding maar met de borstvoeding kreeg hij ook om de 4 uur...

Ons schema is dus...
half 7/7uur..half11/11uur..half 3/3uur..
half 7/7uur..half 11/ 11uur...

Hoi

Ik geef BV en mijn dochtertje slaapt vanaf de 4de dag al van 23.30 tot 5 - 7 uur. Ze is nu een maand oud en doet dit nog steeds.
Ik doe haar 's avonds om 23 uur in bad en dan de laatste voeding. Ik heb een keer het badje overgeslagen en toen was de nacht ook een puinhoop.
Ik ben nu bezig het badje te verplaatsen naar 20 uur s avonds en haar om 21 uur op bed te leggen. Ik maak haar dan nog wakker voor een voeding om 23.30 uur.

Ik denk dat BV of FV niet veel uitmaakt. Het ene kind is gewoon het andere niet.

Soms word ze tussendoor wel wakker maar als ik haar dan een speen geef ligt ze 2 minuten later weer lief te slapen.
Misschien ook een tip voor jullie. Ik heb namelijk niet het idee dat een kindje s nachts alleen gaat huilen voor voeding -> dat doen ze tenslotte overdag ook niet.

iedereen succes

Beste dames,

Geniet van jullie doorslapende kinderen!!!!!

Ons kind is al 9 maanden en slaapt nog steeds niet door. Dit komt ook omdat hij ziek is. Voor ons is het een luxe als we er maar 2 keer per nacht uit hoeven (er zijn namelijk ook nachten dat hij helemaal niet slaapt en we de hele nacht proberen hem te troosten).

Terug
Bovenaan