Wereld-vent !!!!

Hey!

Ik wil hier gewoon even kwijt dat ik een wereld-vent heb!

Net als bij mijn vorige zwangerschap is hij ongelooflijk betrokken en zorgzaam. Doet ongelooflijk veel in het huishouden zonder te vragen en mopperen (doet hij normaal gelukkig ook) en is daarbij ook nog eens een superpapa voor  ons zoontje. En ja, ook mijn gezannik neemt hij voor lief. Hij werkt fulltime en doet thuis dan ook nog eens heel veel. Hij haalt de boodschappen altijd meteen vanuit zijn werk en kookt overheerlijk!!

Ik hoor hem nóóit mopperen of zuchten, en ik voel me soms ongelooflijk schuldig dat hij het nu extra druk heeft met alles. Maar hij vind het iets als vanzelfsprekend.. Ik heb het volgens hem al zwaar genoeg en moet goed zijn voor mezelf en de kleine op komst..

Van de week zeg ik in een opwelling "oh.. ik zou een moord doen voor een stokbroodje met kruidenboter" en voor ik met m'n ogen kon knipperen zat hij al in de auto op weg naar de supermarkt,..

Wat een wereld-vent heb ik toch!!!!!!!!!

Esmé mv Kay en ???

(30.3 wk zwanger)

Wat een toppertje zeg!!!!

Nou hier mag ik ook zeker niet klagen hoor..........
Ik hoef maar een kik te geven en het wordt voor me gedaan.
Ach we mogen toch ook best verwend worden...............hahahaha

Geniet lekker van je mannetjes!!

Gr Naomi
m.v. Maud en ?
(31 wkn)

Ja wat heerlijk he, ook hier een enorme lieverd!!

Ik ben behoorlijk beperkt door mijn bekken en dat frustreert met af en toe enorm... Dan ben ik niet te genieten, of verdrietig en hij blijft maar rustig en lief.
Helpt me waar hij kan en is zo trots op zijn kleine ventje in mijn buik. Super hoor.

Heel erg leuk ook hoe ons kindje op hem reageert, als hij met zijn hoofd op of naast mijn buik ligt komt ie meteen in beweging en nestelt zich helemaal tegen hem aan.

Heerlijk om dit samen te mogen beleven

xx Mick

Heerlijk he, dat ze bestaan en dat wij dat mogen ervaren!!
Hier ook zo een, doet enorm veel in het huishouden naast zijn drukke baan en is helemaal dol op zijn kleine meid (en de beeb in mijn buik natuurlijk).
As zaterdag gaat hij voor het eerst met haar naar peutergym, daar verheugt ie zich al weken enorm op! Ik vind het altijd heerlijk om te zien hoe die twee met elkaar stoeien, lachen en knuffelen. EN vooral toen ie laatst een vlechtje in dr haar had gemaakt.....helemaal scheef maar wat was ik trots!

Chapeau voor onze mannen!

Liefs,Marcia mv Puck en 31 w 1d zwanger

nou meiden, ik hoor allemaal positieve dingen over jullie mannen dat ze zo goed meehelpen in het huishouden. Ik heb 2 zonen van 15 en 10 en nu zwanger van de derde (32   weken) en mijn mannetje doet niks in het huis, ik heb 32 weken alleen maar stress gehad door te schreeuwen dat ik de enigen vrouw in huis bent en dat de 3 mannetjes incl mijn man dus met niks meehelpen en tot nu ook geen kinderkamer ingericht. Hij komt zin belofte niet na , heeft eigen bedrijf en daarom geen tijd. Hij wil alles op het laatste nippertje doen. En dat fokt mij op. Het kindje kan ook eerder komen en ik hen nog niks in huis behalve babykleertjes dan. Daarom petje af voor jullie mannen, ik heb dat geluk niet, ondanks dat ik zwangerschapssuiker hebt en last van min bekken, houdt hij geen rekening met mij. Dit wilde ik even kwijt.
Julli alvast heel veel success met de bevalling ik ben uiterekend op 4 maart.

Hoi, ook ik mag zeker niet klagen over m'n mannetje.
Hij doet zoiezo al veel in het huishouden, ook omdat wij nu nog allebei  fulltime werken.

Ook de babykamer is al in orde, donderdag komen de meubels en zaterdag wil
hij de meubels in elkaar zetten.

En Shanu35 ik wens je heel veel succes..
Kunnen je kinderen ook niet een beetje helpen in het huishouden, boodschappen enz..
Stress is zeker niet goed.

Terug
Bovenaan