wereldwonder! moederschap

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

wie wil gezellig zijn ervaringen uitwisselen over het moederschap.
ik ben sinds de geboorte nog steeds helemaal hotel de botel van mijn zoontje
hij is vandaag 6 maanden en een dag! Als ik denk aan de geboorte krjg ik tranen van geluk. De geboorte was zo intens moment ik vind alles zooo leuk aan hem!
als hij weer iets nieuws kan ben ik zo trots
wie herkent dit?

Hoi!
Dit herken ik zeker!
Hoe moe ik ook ben, ook al is het soms een echte puinhoop (was, overal speelgoed) ben een happy mama!
Mijn boys 2 en een half en 6 mnd. zijn m'n grote trots en het wordt steeds leuker!
groetjes, Priscilla

hey hallo.

Ik ben ook echt verliefd op mijn  zoontje Daan. Hij is nu 6 mnd en alles vind ik leuk aan hem! Zijn zuchtjes, zijn klets praatjes, zijn gemopper. Ook al ben  ik nog zo sjaggie, hij maakt het weer goed! Lekker is dat he...  
Ik merk ook dat de liefde voor mijn man anders is als voor Daan. Heel appart, kan het niet echt omschrijven. Van allebei hou ik, maar voor elk anders. Herkenbaar???

gr Anita  

Hoi!

Hier ook een gelukkige moeder!! Ik ben ook zo verliefd op mijn dochtertje. Ze is de leukste en de liefste! EN het is echt zo! Mijn moeder noemt het apeliefde, dat vinden alle moeders van hun baby.
Soms kan ik me nog niet voorstellen dat ze er echt is, soms nog erg onwerkelijk.
Maar ik geniet er erg van. Mijn vriend trouwens ook hoor, hij is stapelgek op haar.
Ik ga voor haar door het vuur, zo'n intens gevoel.

gr,
Sabine

hey memmies!!!

Hier ook zo'n superhappy memmie!!! Ik wil de hele dag over mn meisje praten met haar tuttenen spelen ,heerlijk!!!! Ik ben ook lkkr hysterisch en overbezorgd!!!! Ik ben ook een huilebalk geworden sinds de bevalling!!!! Ik ben apetrots op mn meisje en de hele wereld mag t weten!!!!!!! haha!!!

xx mem van Anniek 151106

pas sinds de bevalling huilebalk?

ik sinds de dag dat ik zwanger was
aan een stuk door huilen...

elke keer als ik naar verloskundige ging haha
was een groot tranen feest

de eerste keer dat ik zijn hartje hoorde huilen was echt erg!
liters hihi

en na de bevalling voelde ik me superwoman
ik voelde me ontzettend krachtig
dat ik een kind op de werled had gebaard wauw!

mijn kraamtranen vielen in dat opzicht mee
die had ik aan me vriend gegeven haha
die heeft ook wat afgehuild

en allemaal van geluk!!!

Terug
Bovenaan