werk 2

Gisteren hard gewerkt zodat ik een uur eerder wegkon, lag om 0030 in bed, vanav en morgen ook nog avonddienst.
Gisteren al met een collega erover gehad dat ik ook helemaal niemand heb om op terug te vallen omdat ik alleen op een groep sta.
Gelukkig gaf ze me gelijk.
Vanm heb ik gesprek met leidinggevende.
Weekend heb ik vroege dienst en ik zie er als een berg tegenop om alleen 7 mensen te verzorgen.
Er was beloofd dat we er uren bij zouden krijgen alleen we hebben de poppetjes er niet voor en er wordt ook niemand aangenomen.
Ik ga vragen of ik van 1600 tot 2000 kan werken, met eten etc , voor collega's ook fijn en ze krijgen mijn ziekteuren toch van de uwv vergoed,

Gelukkig is het bij jullie ook herkenbaar, voelde me al een beetje een zeur.
Ben nu 15.2 weken zwanger.

Groetjes Karin

Je bent zeker geen zeur hoor Karin. Ik herken dit enorm. Je moet aan jezelf denken! het lastig om hierin dingen aan te geven. Maar jij bent degene die er mee zit als het niet lukt of goed gaat.

je bent geen zeur! en het is idd zwaar werken in de zorg (ik zit zelf niet voor niks thuis :() ik hoop dat je vanmiddag je ei kwijt kunt bij je leidinggevende, en denk goed aan jezelf! laat je even weten hoe het is gegaan vanmiddag?

Liefs,

phoe nou ik zou er ook flink tegen op zien zeker omdat je nu ook voor je Uk gewoon jezelf niet moet overbelasten en dat voelt toch even anders als over je eigen grenzen heen gaan.

Terug
Bovenaan